Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Los van het grote feest dat Primavera heet toch ook de vrees dat The 1975 zowel Pinkpop als DTRH skipt, en er eigenlijk nog 1 festival overblijft in de eerste deel van de zomer...
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Mars Volta lijkt mij ook wel een hele goede naam voor BKS, laatst wat video's gezien van recente liveshows en klinkt veelbelovend
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Met het laatste nieuws omtrent Woo Hah is het aannemelijk dat ze een groter terrein zoeken/hebben om een act als Kendrick te faciliteren.
Wat wel jammer zou zijn want ik zou m graag zien op BKS.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Met het laatste nieuws omtrent Woo Hah is het aannemelijk dat ze een groter terrein zoeken/hebben om een act als Kendrick te faciliteren.
Wat wel jammer zou zijn want ik zou m graag zien op BKS.
Kendrick was ook al geboekt voor een van de Covid edities, dus hoeft niet perse.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Klopt maar ze hebben wel ambities om te groeien en een naam als Kendrick verkoopt wel kaartjes.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Hoe pijnlijk gaat het zijn als we na deze Primavera drop straks met Christine & The Queens en The 1975 zitten zeg!
 
  • Haha
Waarderingen: Gloaming

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Blur, Kendrick Lamar, Surf Curse, Turnstile, Mars Volta, Caroline Polachek, Sparks, Alex G, Built To Spill, OFF, The Comet Is Coming, Yard Act, Unwound, Karate, Alvvays, Ezra Furman, John Cale, The Voidz en The Beths mogen doorkomen!

(degene in het vet zie ik echt wel gebeuren)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik zei van de week bij een familiefeestje dat misschien The 1975 zou headlinen bij BKS, en opeens zag ik een aantal jongen-meidenoren gespitst meeluisteren...ik denk dat ze best populair zijn bij het jongere publiek.
OFF! op herhaling zou leuk zijn. hebben n top album afgeleverd en wat hardere muziek zou niet misstaan, na de softe trip van vorig jaar.
en Alex G. zou ie nu eindelijk eens wel naar BKS komen....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Waarom zouden ze niet op DTRH passen? Lijkt me inderdaad eerder wat voor daar of Lowlands oid.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Absoluut niet iets wat past op DTRH. Dit is typisch BKS materiaal.
Typisch? Want dergelijke acts zijn er in grote getale geweest de afgelopen jaren?

Voor de bekendmaking van de Primavera line-up had ik Blur zeer onwaarschijnlijk geacht maar zie... Zou wel weer een mooie headliner zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Had ik al gezegd dat ik best blij zou zijn met Blur? of ze nou headlinen of niet. dat zou echt een cirkel-is-rond verhaaltje worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Jammer van Phoenix, maar verder weinig schade geleden aan DTRH. The Whitest Boy Alive had misschien wel leuk geweest.

Primavera is weer dik in orde. Maar kan nog steeds geen inbeelding maken van BKS dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken