Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik weet dat ik er vroeg mee ben ofzo, maar mbt tot poster, tijdschema kan ik tot volgende week maandag niet aan de computer vanwege Primavera. Hoop dat ik/we voldoende tijd krijgen om alles klaar te zetten. @theblackmadness
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik weet dat ik er vroeg mee ben ofzo, maar mbt tot poster, tijdschema kan ik tot volgende week maandag niet aan de computer vanwege Primavera. Hoop dat ik/we voldoende tijd krijgen om alles klaar te zetten. @theblackmadness
En best veel gaan naar BKS denk ik? Dus rustaaaghhh
doof ngt GIF by Mobilesigns
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Daarom ga ik ook speciaal voor deze draft naar Hello Festival ipv een weekendje BKS ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik weet dat ik er vroeg mee ben ofzo, maar mbt tot poster, tijdschema kan ik tot volgende week maandag niet aan de computer vanwege Primavera. Hoop dat ik/we voldoende tijd krijgen om alles klaar te zetten. @theblackmadness
Geen probleem, we zien wel dat iedereen genoeg tijd heeft gehad om de poster en timetable te maken.
Amuseer u vooral nog ginder
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
De dag begint op Cabin In The Woods met een feestje! De Britten van The Lathums komen namelijk de heerlijk aanstekelijke indierock vanop hun debuutalbum 'How Beautiful Life Can Be' in een Belgische primeur voorstellen op onze weide!


@teunajax
@Timmetje
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
De laatste moshpit voor de zoveelste lockdown, die een luttele 10 minuten later in zou gaan? Die zag ondergetekende bij deze band ontstaan. Het voelde niet alleen als het einde van een - weliswaar veel te kort - tijdperk waarin festivals als Le Guess Who? weer mogelijk waren. Het voelde ook als het ontstaan van een nieuwe tijdperk. Een waarin Pink Siifu met zijn Negro 6'! dwars door genres beukt en een zaal in extase brengt. Hip hop, punk, jazz en soul worden samengepakt in een alles vernietigend livemonster. De deluxe versie van zijn doorbraakalbum Negro geeft een goed inkijkje in deze samensmelting van genres.

Zie hieronder zowel beelden van de eerdergenoemde moshpit, als een video die goed de muzikale koers van Pink Siifu laat horen.



@Timmetje @theblackmadness
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
We eindigen misschien met de 2 kleinste namen, maar daarom niet minder goede bands. Onze podia zullen geopend worden door 2 kleinere opkomende bands.
Om te beginnen zal de main alpha geopend worden door de jonge mannen van Squid. Gezien en goedgekeurd door de organisatie in de Botanique. Na een paar mooie singles kwam hun eerste album uit en het werd zeer goed ontvangen. Tijd om het voor te stellen voor het grote publiek op onze wei.
Daarnaast zal de main bèta worden geopend door een postpunkband van groot formaat. Ook hun debuut werd met veel enthousiasme onthaald. Live staan ze ook als een huis en zullen ze een prachtige show neerzetten. The Murder Capital!
@Timmetje
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Het is niet meer dan passend dat de laatste naam voor Secret Beach Experience ook de naam is die in de allerlaatste uren van het festival de trommelvliezen van de bezoeker nog maar eens een flinke oplawaai geeft. De een zal het de graveyard shift noemen, voor de nachtbraker is het de headliner. Hoe je deze plek in het tijdschema ook noemt, hij is The Bug meer dan toevertrouwd.

Met een extra lange set wordt de nacht verlengd tot zonsopkomst en kan Kevin Richard Martin verschillende kanten van zijn oeuvre laten horen. Speciaal voor deze bijzondere show neemt hij Flowdan & Logan mee, waardoor ook zijn meest recente album Fire uitgebreid aan bod zal komen. Verwacht dubstep, UK bass en grime op een volume dat je tot diep van binnen laat trillen.

De afsluiter van Secret Beach Experience is The Bug ft. Flowdan & Logan!


@warriorandweirdo @randyrw
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
De allerlaatse act van 'Cabin In The Woods Presents... "One Day In The Woods" is niemand minder dan de Australische band Rüfüs Du Sol die met hun heerlijke dancemuziek subheadliner zullen zijn voor Tyler, The Creator op ons 2de podium.


De definitieve verdeling ziet er dan als volgt uit:

The Castle: Grace Cummings - Sky Ferreira - Iggy Pop - Liam Gallagher - Slipknot
The Woods: The Lathums - Sigrid - Aurora - Rüfüs Du Sol - Tyler, The Creator

Poster en timetable volgen snel!

@randyrw
@ThijsDB
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Als laatste naam, presenteren we nog eens wat Belgen. Niet omdat we de kosten willen drukken, maar omdat ze zo goed zijn. Pioniers zelfs: SOULWAX!


En daarmee is onze affiche compleet. Veel gitaren, veel dansbare muziek, veel bier. Wat wil een mens nog meer?

Randy's Rock Stage: King Hannah - Robert Plant & Alison Krauss - dEUS - The War On Drugs - Red Hot Chili Peppers
Randy's Party Stage: Donny Benet - Goose - Soulwax - 10CC - Jungle

@ThijsDB - @NikLN
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Jehnny Beth


Ook hier is de affiche nu compleet! Een overzicht:
Stage 1: Denzel Curry - slowthai - St. Vincent - Angèle - Gorillaz
Stage 2: Jehnny Beth - Fatoumata Diawara - Little Dragon - King Gizzard & The Lizard Wizard - Jamie XX

@NikLN > @Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als laatste naam, presenteren we nog eens wat Belgen. Niet omdat we de kosten willen drukken, maar omdat ze zo goed zijn. Pioniers zelfs: SOULWAX!


En daarmee is onze affiche compleet. Veel gitaren, veel dansbare muziek, veel bier. Wat wil een mens nog meer?

Randy's Rock Stage: King Hannah - Robert Plant & Alison Krauss - dEUS - The War On Drugs - Red Hot Chili Peppers
Randy's Party Stage: Donny Benet - Goose - Soulwax - 10CC - Jungle

@ThijsDB - @NikLN
Soulwax is de grootste naam op je tweede podium joh.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
De laatste act van het Relive festival mogen we bekendmaken!

The Clockworks zijn ook van de partij !



De poster en het tijdschema wordt binnenkort bekendgemaakt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken