Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik weet niet hoe het bij Dour bolt, maar daar merk je toch wel enorm de disbalans qua headliners tov bv. een Les Ardentes. Cactus Festival stelt ook ietwat teleur, begrijp sommige boekingen daar zelfs niet zo goed. Lokerse Feesten is evenwel all over the place dit jaar. Mja. En dat terwijl er net zoveel artiesten touren, zie je dat sommige organisaties blijkbaar héél hard moet krabben voor hun programma. En misschien ook wel tickets, al valt dat nog af te wachten.
Dour heeft veel vast publiek. Die het net niets interesseert wat er speelt. Dus die verkoop loopt goed.
Cactus heeft wel meer matige verkopen gehad, maar tegen dat het zover is trekken die altijd net genoeg volk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
George Ezra heeft net een tour bekend gemaakt in Engeland. Zijn tourpagina is meteen aangepast en aangevuld maar gek genoeg staat Pukkelpop er nog steeds niet tussen. Benieuwd wanneer die zal worden toegevoegd.

 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Hair Baby, band rond Otto-Jan is ook aangekondigd via Stijn Van de Voorde zijn Popcast. Vrijdag in de Club.
Had ook al zoiets vaag gehoord. Leuk.
Degene die het willen opzoeken. Zoek naar hairbaby. Als je zoekt naar hair baby met een spatie vind je het niet.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Hair Baby, band rond Otto-Jan is ook aangekondigd via Stijn Van de Voorde zijn Popcast. Vrijdag in de Club.
Dat zou volgens mij nu eens echt nooit of te nimmer de radio gehaald hebben als het niet door OJH gemaakt was. Echt beneden alle peil.
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
Op alle dagen staan er op de site 3 namen apart en daarna al de rest. Behalve de vrijdag. Kunnen we hierdoor nog een grote naam op vrijdag verwachten? En wie zou dat kunnen zijn? Cypress Hill is wel tof maar nu niet bepaald DE grote naam... ?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik heb het idee dat Flume nog een paar shows in augustus doet, zou misschien nog daar kunnen staan. Ze hebben nog geen show in NL dit jaar(wel Dour), en op Lowlands is ook en perfecte match.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik ben niet zo voor rap muziek, maar kan de oude wel meer als appreciëren.
Van bekendheid of grote namen van vroeger. waar kan ik cypress hill zetten?
1. Eminem = kendrick
2. Snoop dogg = drake
3. Cypress Hill = ...
4. x-zibit = ...
Nieuwe generatie zegt me niks. Maar om een beetje de groote van de bands in te schatten.
Je mag altijd verbeteren.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Over Turnstile trouwens: die staan donderdag in Portugal en vrijdag in de UK. Zondag staan ze dan weer in de US. Gaat niet lukken vrees ik :(

Edit: de zondag voor de week van pkp treden ze ook op in de US. Gek dat ze holderdebolder voor 2 optredens naar de EU komen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik ben niet zo voor rap muziek, maar kan de oude wel meer als appreciëren.
Van bekendheid of grote namen van vroeger. waar kan ik cypress hill zetten?
1. Eminem = kendrick
2. Snoop dogg = drake
3. Cypress Hill = ...
4. x-zibit = ...
Nieuwe generatie zegt me niks. Maar om een beetje de groote van de bands in te schatten.
Je mag altijd verbeteren.
Cypress hill kun je het meest vergelijken met enkele 'over de top acts' van de voorgaande jaren. Hierdoor verwacht ik gewoon een sub spot voor ze. Vergelijk het met Limp Bizkit, Prophets of Rage, The Offspring of NERD in de afgelopen jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
Of... Cypress Hill in de topspot in de Marquee en nog een andere subheadliner voor Slipknot?
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Ik ben niet zo voor rap muziek, maar kan de oude wel meer als appreciëren.
Van bekendheid of grote namen van vroeger. waar kan ik cypress hill zetten?
1. Eminem = kendrick
2. Snoop dogg = drake
3. Cypress Hill = ...
4. x-zibit = ...
Nieuwe generatie zegt me niks. Maar om een beetje de groote van de bands in te schatten.
Je mag altijd verbeteren.
Ik zou zeggen cypress hill = wiz khalifa (voor het cannabis gedeelte) en CRIMEAPPLE voor de sound.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Cypress hill kun je het meest vergelijken met enkele 'over de top acts' van de voorgaande jaren. Hierdoor verwacht ik gewoon een sub spot voor ze.
Maar qua grootte is dat niet echt matchen vind ik. Ik bedoel, de vorige keer in 2017 stonden ze nog ergens in de namiddag, met nog Ryan Adams, Solange, Editors &n The XX na hen. Ook op LL toen ergens in het dagprogramma.

Geen idee waarom ze nu zo hoog zouden staan.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Maar qua grootte is dat niet echt matchen vind ik. Ik bedoel, de vorige keer in 2017 stonden ze nog ergens in de namiddag, met nog Ryan Adams, Solange, Editors &n The XX na hen. Ook op LL toen ergens in het dagprogramma.

Geen idee waarom ze nu zo hoog zouden staan.
Package deal met Slipknot? Ze doen nu samen een tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Mogelijk een rare vraag, maar hoe zijn de ervaringen op de campings? Heb helaas een persoonlijk probleem en ben dus benieuwd naar voorzieningen zoals WCs. En ten tweede, is het een probleem als je pas op vrijdag komt? Moet je dan heel ver lopen voor een plek?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Mogelijk een rare vraag, maar hoe zijn de ervaringen op de campings? Heb helaas een persoonlijk probleem en ben dus benieuwd naar voorzieningen zoals WCs. En ten tweede, is het een probleem als je pas op vrijdag komt? Moet je dan heel ver lopen voor een plek?
Ik heb tot nu altijd camping relax gehad. Vanuit de parkeerplaats een minuut of 10 lopen schat ik. Daarnaast is er bijna altijd plek ongeacht welke dag je komt. De kans zit erin dat je ook op de camping een stukje moet lopen.

Naar het terrein is een pendelbus en vervolgens 10 minuten naar het terrein lopen.

Ervaringen met camping Chill heb ik niet.

De WC's zijn dixies. Niet het fijnste maar er zijn er genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken