Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Het gaat eigenlijk niet zozeer om die datum, maar meer omdat dus de mogelijkheid bestaat dat de originele koper de ticket heeft omgeruild voor een voucher, waarna Graspop de ticket ongeldig heeft gemaakt. Dat weet je pas als je ze wilt inruilen! Als er 2022 op staat, weet je eigenlijk wel zeker dat hij geldig is. Er is ook geen geldige reden waarom een verkoper een 2020 ticket verkoopt.
Ik heb net een bericht gestuurd naar Ticketswap met precies die mededeling, en dat ik graag 2022 bonnen wil ontvangen, of geld terug.
Die mogelijkheid bestaat er bij Ticketswap eigenlijk altijd. Je koopt (als het geen Secureswap is) tweedehands tickets.

Vermoedelijk krijg je de reactie dat de bonnen gewoon geldig zijn en dat je, als je op Graspop bent en ze werken toch niet, contact met ze moet opnemen. Geld teruggeven of 2022 bonnen sturen (dat kunnen ze denk ik niet eens, want Graspop is geen Secureswap partner) gaan ze sowieso niet doen.

De bar/QRcode is blijkbaar hetzelfde, dus dan maakt de datum in principe weinig uit. Ik zou me er in elk geval niet te druk om maken. Mochten ze op Graspop uiteindelijk niet werken dan zal Ticketswap je wel zo goed mogelijk helpen. :)
 
Laatst bewerkt:

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
@Timmetje: ik verwacht ook wel zo'n soort reactie hoor. En ik geloof wel dat de meeste tickets die er nu op staan, legitiem zijn.
In het beste geval vragen ze alsnog de verkopers even de 2022 ticket op te halen, dat zou mooi zijn. :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
electric callboy op hurricane en southside festival in duitsland de vrijdag en zaterdag van graspop op best hoge posities wat ze terug best onwaarschijnlijk maakt als invallers.

geen weet van cancellations op donderdag en zondag, ik schrijf ze dan maar in potlood op voor 2023? misschien met een optie op werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
:unsure: toch wat losgemaakt met mijn Ticketswap-tip. Hopelijk komt niemand hier bedrogen uit. Ik had zo ver eigenlijk nog niet nagedacht. Teveel vertrouwen in de mensheid denk ik ?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Bedankt, misschien een beetje off-topoic. Maar het ticket dat ik eventueel zou willen verkopen is één die ik pas een week of zo voor het concert krijg uit veiligheids / frauderedenen. Dat wil dus zeggen dat ik het tegen een week voor het concert pas op ticketswap kan zetten? De mail over dat het ticket is besteld heb ik wel al gekregen natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Bedankt, misschien een beetje off-topoic. Maar het ticket dat ik eventueel zou willen verkopen is één die ik pas een week of zo voor het concert krijg uit veiligheids / frauderedenen. Dat wil dus zeggen dat ik het tegen een week voor het concert pas op ticketswap kan zetten? De mail over dat het ticket is besteld heb ik wel al gekregen natuurlijk.
Ja, je kan alleen het ticket zelf uploaden om hem te verkopen. :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Eind deze week verloot studio brussel een bak aan festivaltickets, lijkt wel een goede week om de timetable te releasen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Het is qua communicatie wel het slechtste jaar van Graspop sinds ik ze intensief volg. Nog 6.5 week tot het festival en minimale praktische informatie beschikbaar. Niks over het terrein, parkeren, aanrijden. Vrij veel artiesten bio's niet aangevuld. Artiesen die gecanceld hebben die nog op de bill staan. En dan nog het blokkenschema. Als we het positief bekijken. De komende tijd gaan we nog heel veel informatie krijgen van de organisatie! Coming soon..
 

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
Ja, erg laat. Vorige keer hadden we nu bijvoorbeeld al de info gehad per mail van Devil's Lake.

Weet iemand hoe het zit met de kluisjes op het festivalterrein? Hoe groot zijn die ongeveer, kun je ze voor de gehele duur van de festival huren en hoe betaal je ze? We zitten dus niet op de camping en kunnen niet ff snel iets halen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.447
2.927
Van mijn part communiceren ze inderdaad dat het echt nog niet lukt om meer info te geven, weten we ook waar we aan toe zijn en dan zou ik het beter te behappen vinden dan nu. Het is ook gewoon zwaar ruk met al die bands die afzeggen omdat ze elders meer kunnen cashen (Aerosmith bijvoorbeeld, maar ook Avenged Sevenfold gaat niet vrijuit) maar hier zijn vervangers voor gevonden. Maar communiceer gewoon. Hoe moeilijk is het nou om een keer een berichtje uit te doen in plaats van de zoveelste random post over een of andere band die een paar maanden geleden een plaat uitbracht.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ja, erg laat. Vorige keer hadden we nu bijvoorbeeld al de info gehad per mail van Devil's Lake.

Weet iemand hoe het zit met de kluisjes op het festivalterrein? Hoe groot zijn die ongeveer, kun je ze voor de gehele duur van de festival huren en hoe betaal je ze? We zitten dus niet op de camping en kunnen niet ff snel iets halen.
Je kan kluisjes huren voor de duur van het festival. Ik zit ook niet op de camping (wij rijden iedere dag op en af) en ik huur daarom altijd een kluisje. Ze zijn niet zo groot, maar wij krijgen er toch voldoende in gepropt. Vlak naast de kluisjes kan je (cash geloof ik) betalen en je code of sleutel krijgen.
 

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
Je kan kluisjes huren voor de duur van het festival. Ik zit ook niet op de camping (wij rijden iedere dag op en af) en ik huur daarom altijd een kluisje. Ze zijn niet zo groot, maar wij krijgen er toch voldoende in gepropt. Vlak naast de kluisjes kan je (cash geloof ik) betalen en je code of sleutel krijgen.
Super, dank je wel. Scheelt gesjouw met spullen overdag.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Het is qua communicatie wel het slechtste jaar van Graspop sinds ik ze intensief volg. Nog 6.5 week tot het festival en minimale praktische informatie beschikbaar. Niks over het terrein, parkeren, aanrijden. Vrij veel artiesten bio's niet aangevuld. Artiesen die gecanceld hebben die nog op de bill staan. En dan nog het blokkenschema. Als we het positief bekijken. De komende tijd gaan we nog heel veel informatie krijgen van de organisatie! Coming soon..
Qua communicatie is het altijd al heel mager geweest.
Het ergste was in 2016 toen door de overvloedige regen de parkings rond het festival afgesloten waren. Je moest toen redelijk ver weg parkeren en een shuttle bus nemen. De eerste dag werkte dat behoorlijk, maar de tweede dag werd er beslist om s’avonds de bus af te gelasten. Zonder enige vorm van communicatie. Uiteindelijk zijn we dan te weten gekomen dat we te voet naar het centrum van Dessel moesten gaan om daar de shuttle te nemen. Ik weet niet of het kwam door de kou en de regen, maar dat duurde verdomd lang.
Van gif ben ik de zondag niet terug geweest. Uiteindelijk heb ik me daar zelf mee gekloot. Maar toch, klosberen zijn het die van Graspop communicatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken