Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Oke. Ik heb mijn mening gevormd, mijn ei gelegd. Greta van Fleet is gewoon een fijne band! Veel fijne nummers en iedereen die (blues)rock een warm hart toedraagt zou hier van moeten kunnen genieten. Ik kijk uit naar het optreden op RW. Gelukkig ben ik nog geheel onbevooroordeeld want dit wordt mijn eerste keer dat ik hen live zie. Ik zie het al voor mij. In de namiddag, zonnetje, halve liter pils en lekkere bluesrock. I like.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.499
10.534
Oke. Ik heb mijn mening gevormd, mijn ei gelegd. Greta van Fleet is gewoon een fijne band! Veel fijne nummers en iedereen die (blues)rock een warm hart toedraagt zou hier van moeten kunnen genieten. Ik kijk uit naar het optreden op RW. Gelukkig ben ik nog geheel onbevooroordeeld want dit wordt mijn eerste keer dat ik hen live zie. Ik zie het al voor mij. In de namiddag, zonnetje, halve liter pils en lekkere bluesrock. I like.
Het is een godswonder!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.476
Een goede ziel heeft de hele show van Little Simz in Londen van vorige week online gezet:


Dit zou weleens een Barn show kunnen worden om in te lijsten. ? Herman, je weet wat te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
302
Muzikaal gezien is er niets mis met Greta van Fleet.
Maar die zanger ... we zijn gewoon naar de tenten gegaan omdat het zeer aan onze oren deed. Brrrrr
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.303
4.976
It's Friday, let's dance! Vitalic Official is sharing his Rock Werchter 2006 (!) set tonight at 8pm. "The crowd was so electric from start to finish that I still get shivers… Thanks to Belgium for these amazing memories!
?
?
❤️
"
Were you part of that crowd? Tag someone that must see this show on Vitalic's YouTube channel!
?


Toch jammer dat dit genre weer een beetje voorbij is, mooie tijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.858
6.005
Oke. Ik heb mijn mening gevormd, mijn ei gelegd. Greta van Fleet is gewoon een fijne band! Veel fijne nummers en iedereen die (blues)rock een warm hart toedraagt zou hier van moeten kunnen genieten. Ik kijk uit naar het optreden op RW. Gelukkig ben ik nog geheel onbevooroordeeld want dit wordt mijn eerste keer dat ik hen live zie. Ik zie het al voor mij. In de namiddag, zonnetje, halve liter pils en lekkere bluesrock. I like.
Hopelijk rekken ze hun songs niet zo ellelang uit als op RW19 want dat was werkelijk de minste keer dat ik ze gezien heb. Vreselijke set toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.136
1.161
Ik heb Greta Van Fleet nog nooit gezien. In 2019 ben ik na Mac DeMarco in de Barn gebleven voor een plaats vooraan bij New Order. De meningen omtrent mevrouw Van Fleet verschillen nogal heb ik de indruk :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.476
Ik heb Greta Van Fleet nog nooit gezien. In 2019 ben ik na Mac DeMarco in de Barn gebleven voor een plaats vooraan bij New Order. De meningen omtrent mevrouw Van Fleet verschillen nogal heb ik de indruk :)
Mac DeMarco, zalig optreden was dat. Sfeertje hoor.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Hopelijk rekken ze hun songs niet zo ellelang uit als op RW19 want dat was werkelijk de minste keer dat ik ze gezien heb. Vreselijke set toen.
Ja eens. Dat trek ik ook matig. Lange solo graag maar niet oeverloos rekken a la Foo Fighters of Green Day. Met een berg nieuwe nummers op zak zou dat nu efht niet meer nodig zijn. En waarschijnlijk een kortere set want geen sub meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.476
Zeker en vast een zalig optreden. Het eerste optreden ooit dat ik vanop de bankjes in de Barn zag.
Rosalia - Mac Demarco - New Order was ook nog eens een heel lekker trio. Het heen-en-weer rennen naar Balthazar tussenin was een bonus voor de fysiek. Stond ook op de bankjes!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
"Fontaines D.C." - "IDLES" - HAIM - "The Lumineers" - Pixies - TWOD - PJ

"Brutus" - "The Pretty Reckless" - "Gojira" - Lewis Capaldi - Greta Van Fleet - Queens Of The Stone Age - Metallica

"Bombay Bicycle Club" - nothing but thieves - maneskin - Yungblud - "Stormzy" - 21 Pilots - Imagine Dragons

"Ziggy marley tribute to his father" - Sum 41 - Keane - "anderson paak" - royal blood - The Killers - RHCP
 
  • Winning
  • Wow
Waarderingen: Everyknight en mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.858
6.005
Ik heb Greta Van Fleet nog nooit gezien. In 2019 ben ik na Mac DeMarco in de Barn gebleven voor een plaats vooraan bij New Order. De meningen omtrent mevrouw Van Fleet verschillen nogal heb ik de indruk :)
Terecht, New Order was outstanding die avond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken