Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
NME heeft het nadrukkelijk over januari en februari.


The Streets have cancelled all their January and February tour dates for 2022.

The Mike Skinner-led project returned to the stage with a number of festival slots this summer. These were going to be followed by a run of gigs across the country early next year.

However, in a new post on Instagram, Skinner announced that the tour dates had now been cancelled.
He wrote: “It is with a very heavy heart that I have to say that we have decided to cancel all live performances for 2022.

“It is not fair to keep taking your money for tickets knowing that with 1 case of covid, the whole thing has to stop.

“I’m really sorry to disappoint you. This has been the worst week of the worst year of my life.”

Kan dus inderdaad zijn dat het alleen over die eigen shows in het voorjaar gaat en dat dit niet betekent dat ze niet op festivals zullen spelen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.532
4.412
NME heeft het nadrukkelijk over januari en februari.




Kan dus inderdaad zijn dat het alleen over die eigen shows in het voorjaar gaat en dat dit niet betekent dat ze niet op festivals zullen spelen.
Ja zie ze op festivals nog gwn staan, staan ook nog steeds op de RWsite
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
"It is with a very heavy heart that I have to say that we have decided to cancel all live performances for 2022"

all live performances... dat vind ik toch tamelijk weinig aan andere interpretatie mogelijk laten :(.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Iemand idee of Werchter nu voor FNM en the streets (toch wel hoge plaatsen in barn & op main denk ik) andere geboekte acts naar boven zal schuiven? of volledig opnieuw op zoek gaat gaan voor nieuwe boekingen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.567
Iemand idee of Werchter nu voor FNM en the streets (toch wel hoge plaatsen in barn & op main denk ik) andere geboekte acts naar boven zal schuiven? of volledig opnieuw op zoek gaat gaan voor nieuwe boekingen?
Normaal gezien is RW altijd wel correct daarin, een act die cancelt wordt zo goed als altijd we vervangen. Zelfs heel kort voor het festival.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Jack White heeft enkel 3 juli nog een gaatje, maar dan moet hij op een neer komen vanuit DL. Leipzig>Werchter>Berlijn. Zal dus wel niet...
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.153
1.595
Jack gaat met een Vorst in aantocht echt niet ook op Werchter staan.

Ik denk dat we eerder naar een Soulwax, dEUS, of Arsenal moeten kijken. Of ergens nog een wildcard als London Grammar of Lorde of...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.176
Op Studio Brussel werd er gisteren wel iets over gezegd denk ik, maar een collega praatte er doorheen. Hoop dat dit helpt.
Geen enkel optreden voor The Streets in 2022 werd daar gezegd. Er werd echter geen link gemaakt met Rock Werchter.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De Britse media (niet enkel NME) hebben het steeds over de zaalshows in januari/februari, terwijl The Streets daar komende zomer ook o.a. Kendall Calling Festival op de planning hebben staan.

Voor mij zit RW niet bij de geannuleerde shows tot het festival er zelf over communiceert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.474
Had toch gehoopt dat Dermot Kennedy ook ergens collectief vergeten zou kunnen worden, helaas op Pinkpop. Zal die ook wel terugkeren.
Verder niks speciaals bij de Pinkpop namen denk ik, toch niks verrassends.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en T. Roses

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.567
Had toch gehoopt dat Dermot Kennedy ook ergens collectief vergeten zou kunnen worden, helaas op Pinkpop. Zal die ook wel terugkeren.
Verder niks speciaals bij de Pinkpop namen denk ik, toch niks verrassends.
Gelukkig hebben ze Rag n Bone Man daar terecht de bons gegeven, en staat die op Bospop. Dat tweede album sloeg geen deuk in een pakje boter.

Vind het trouwens wel ergens verrassend dat ze Idles en Kacey Musgraves hebben terwijl die twee wel nog op DTRH stonden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.567
Geen idee dat Kaleo nog bestond trouwens. Was ook niet best op RW de vorige keer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.474
Gelukkig hebben ze Rag n Bone Man daar terecht de bons gegeven, en staat die op Bospop. Dat tweede album sloeg geen deuk in een pakje boter.

Vind het trouwens wel ergens verrassend dat ze Idles en Kacey Musgraves hebben terwijl die twee wel nog op DTRH stonden.
Bij ons verkoopt Vorst ook rampzalig, hopelijk kunnen ze hem versassen.

Denk dat Kacey en Idles planmatige redenen hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken