Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
577
King Gizzard kan ook op het geruchtenlijstje. 19/8 en 20/8 staan ze in Frankrijk. BKS is overigens ook nog een goeie kanshebber voor ze
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
577
Geen Nederland en België. Ook een unicum, dus dat worden inderdaad festivals.

Kans is heel groot dat ze bij het eerste rijtje namen zitten van BKS of LL (Pinkpop kan theoretisch ook nog). In 2020 zouden ze overigens een show doen bij een strandtent in Bloemendaal in juni, maar dat ging uiteraard niet door. 2021 had BKS ze uiteindelijk bevestigd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Is er toevallig iemand bij Sam Fender geweest in Amsterdam?

zei hij nog iets interessants?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Is er toevallig iemand bij Sam Fender geweest in Amsterdam?

zei hij nog iets interessants?
Ik zou naar hem gaan in Utrecht 2-11, maar dat is verplaatst naar 12-12 vanwege conflicterende agenda's. Ik ben er bang voor ...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik zou naar hem gaan in Utrecht 2-11, maar dat is verplaatst naar 12-12 vanwege conflicterende agenda's. Ik ben er bang voor ...
Ik ben seriues Sam Fender al 5 keer misgelopen op DTRH, LL en zaal concerten. Wil hem heel graag zien maar nu is Utrecht weer verplaats naar een lastige datum voor mij. Sam en ik...lastig verhaal
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ben seriues Sam Fender al 5 keer misgelopen op DTRH, LL en zaal concerten. Wil hem heel graag zien maar nu is Utrecht weer verplaats naar een lastige datum voor mij. Sam en ik...lastig verhaal
Yes, ik ook. Lowlands, pinkpop en nu weer. Vingers gekruist voor 12 dec en Lowlands volgend jaar :S
 

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Is er toevallig iemand bij Sam Fender geweest in Amsterdam?

zei hij nog iets interessants?
Yes ik was er! Hij heeft aankomend jaar benoemd. Hierbij benadrukte hij dat hij zalen als paradiso ontgroeit is, maar zeker terug zal zijn.
Hij benoemde Lowlands een aantal keer en volgens mij ook dat hij terug zou keren dit seizoen. Maar toch leek hij ook te hinten op een grote zaal show.
Ik ben benieuwd! Want het was een enorm goede show die hij weg gaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Wat hij zeker over Lowlands zei was dat dat de enige plek in Nederland was waar hij moshpits had gezien. Amsterdams publiek was volgens hem te braaf en respectvol. Met als gevolg dat er in Paradiso ook een moshpit ontstond.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Iedereen die Sam Fender leuk vind heeft daar last van. Die kerel zegt zo vaak zijn shows af. De laatste keer was ik er ook wel een beetje pissig over, want ik neem aan dat hij ook wel snapt hoe mensen als ik hunkeren naar shows in deze tijd.

12 december is natuurlijk ook een moeilijk verhaal…
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Zijn we qua wensen en verwachtingen niet een beetje hoopvol.

ik verwacht namelijk gewoon weer Liam, Stormzy en the Opposites als headliner. Het zou wel echt schandalig slecht zijn maar ik ben er bang voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken