Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Het heet de Wilhelmina skydeck, kan nergens terugvinden dat deze daadwerkelijk op de berg zou staan.
Ik denk dan ook dat deze links naast het podium, ongeveer waar het rolstoel platform altijd staat, zal komen..

Ik heb ergens gelezen dat het Skydeck bij het persgebouw (of er bovenop) komt te staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
En Inhaler is ook echt een top bandje! Ik zou deze acts zeker niet laten schieten op de zondag (mijn tip) :
was ik wel van plan mee te pakken ja...
afhankelijk van de act op het andere podium als de lineup en tijdschema bekend is, maar denk wel dat het Inhaler gaat worden ja
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
leuke tips NikLN, heb je ook nog tips die we moeten gaan zien op Pinkpop buiten de namen die nu op de lineup al staan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Had eigenlijk wel verwacht dat die Pinkpopvrijdag al uitverkocht zou zijn vanochtend. Benieuwd hoelang dat gaat duren.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik dacht, ik ga het forum weer een volgen. Maar in dit tempo is het bijna een dagtaak:p

Maar voor iedereen die kaarten heeft: Veel plezier!
Voor mij wordt het Werchter dit jaar. Iets met het omwisselen van Werchter vouchers.
Maar het lijstje namen van deze week mag door naar Werchter hoor (excl. Imagine dragons, maar goed, dat gaan we niet meer kunnen voorkomen)

Buitenom de Belgse/Nederlandse artiesten, verwachten jullie nog veel overlap tussen Werchter en Pinkpop? Als in nog meer dan normaal?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik dacht, ik ga het forum weer een volgen. Maar in dit tempo is het bijna een dagtaak:p

Maar voor iedereen die kaarten heeft: Veel plezier!
Voor mij wordt het Werchter dit jaar. Iets met het omwisselen van Werchter vouchers.
Maar het lijstje namen van deze week mag door naar Werchter hoor (excl. Imagine dragons, maar goed, dat gaan we niet meer kunnen voorkomen)

Buitenom de Belgse/Nederlandse artiesten, verwachten jullie nog veel overlap tussen Werchter en Pinkpop? Als in nog meer dan normaal?
Ja denk het wel. Je ziet ook namen zoals Royal Blood op de Pinkpop line-up en Courtney Barnett . Namen die normaal alleen op Werchter staan.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik heb ergens gelezen dat het Skydeck bij het persgebouw (of er bovenop) komt te staan.
Dat zou ook een optie zijn, alhoewel je dan niet echt zicht hebt op mainstage?
Of zit ik helemaal verkeerd met het persgebouw? Da's toch het bakstenen gebouw op het terrein, toch? Vandaaruit kijk je tegen de Brightlands tent.

Naja, we gaan het zien in juni als alles door kan gaan...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken