Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.443
2.923
Ik denk zelf dat Deftones Noord gaat afsluiten, is toch wel een beetje een typische band.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
20/23 zou ik (graag) willen zien, alleen Zara Larsson, ronnie flex en Ellen Hollis niet. Voor mij een goed begin dus. Ookal de tegenvallende headline plaats voor id
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Werkt bij jullie de site ook zo slecht? Ik kom bij de meeste linkjes weer op de hoofdpagina uit, bijvoorbeeld als ik op een artiest in de line-up klik.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
508
291
Imagine Dragons niet verwacht maar om een keertje te zien is wel leuk! En mocht het niks zijn ben ik zo weer weg ?
De dag programmering vindt ik meer dan geweldig! Zoveel keus: Nightwish, QOSA, Royaal Blood, NBT, Interpoll.
En wie had ooit gedacht dat we good old Nile Rodgers & CHIC nog op Pinkpop zouden zien? ??Freak out…?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.046
Ben in ieder geval wel blij dat Post Malone er niet staat, maar blijf het wel apart vinden dat Pearl Jam het festival niet afsluit. Dus had voor de zondag wel een grotere naam verwacht... Hoop wel dat Volbeat er nog bij komt.
Nog niet.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Voor hen die graag een kaartje willen voor de vrijdag (en bang zijn vrijdag niet te slagen), op Ticketswap staan er nogal wat die je voor dezelfde prijs kunt oppikken.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als marshmello terug zou komen, zou het prettig zijn geweest om dat meteen bekend te hebben gemaakt. Mijn zoon had specifiek een ticket gepakt voor de marshmello dag voor 2020. Nu wil hij graag de Metallica vrijdag...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.434
6.094
is 2 jaar geen pinkpop geweest. Dit verkoopt gewoon uit. Ondanks dat het op de zondag een mindere headliner is.

Verwacht je dat het meteen uitverkoopt? RW heeft vooralsnog ook alleen de Metallica dag uitverkocht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
Verwacht je dat het meteen uitverkoopt? RW heeft vooralsnog ook alleen de Metallica dag uitverkocht.
Nee dat niet maar op termijn wel. Ik vind het programma persoonlijk niet heel erg super maar ik kan me goed voorstellen dat er heel wat mensen hiervoor tickets gaan kopen. Vooral die vrijdag zal snel gaan verwacht ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Verwacht je dat het meteen uitverkoopt? RW heeft vooralsnog ook alleen de Metallica dag uitverkocht.
Nog wel verschil tussen 70000 en 90000 tickets. Ik verwacht dat Pinkpop vlot en snel uitverkoopt.
Werchter heeft ook al enorm goed verkocht.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Dat is inderdaad wel opvallend. Wellicht last minute toch niet doorgegaan? Hopen dat ze "gewoon" komen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken