Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ach, al met al is het geen schande om Imagine Dragons te hebben, maar wanneer je je verheugd op Bruce Springsteen valt het wel tegen. Daarentegen stond Imagine Dragons nog wel een keer op het lijstje om te gaan bekijken, dus dat scheelt weer!

Verder denk ik dat de onderkant redelijk sterk gevuld is met ook de logische Nederlandse artiesten. Een Froukje en Danny Vera zijn echt prima namen op je festival. Daarnaast denk ik dat de bovenkant inderdaad vrij sterk is en ben ik echt wel benieuwd wat het allemaal gaat treffen.
Overigens kun je mij op de vrijdag vinden aan de noord kant voor TOP ipv voor main bij Nightwish :)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
We weten nu dus 23 namen. Dat worden er uiteindelijk tegen de 60. Elke dag ca. 5 op Main, 5 op Noord, 5 in de grote tent, 4 in de kleine tent, en nog eentje in die Garden of Love. Er komen er dus nog ongeveer 37 bij. Het overgrote deel natuurlijk klein, maar wellicht ook nog een paar toffe, grotere namen. Waarbij Volbeat wat mij betreft de meest reële, wenselijke is...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.117
7.278
Ik vind dit eerlijk gezegd wel een mooie line up van Pinkpop, en het beste headliner trio in jaren. Wil ze oprecht alle 3 wel zien (ja, zelfs ID)
Vooral de vrijdag vind ik erg sterk. Al zouden van de drie bands die ik zou willen zien er al 2 tegelijk spelen dus dat zou wel een flinke tegenvaller zijn. (TOP en NW)
Helaas is het tijdens Graspop dus kan ik niet gaan.
Blij dat Nightwish ook eens een mooie spot krijgt op een major festival in Nederland, dat verdienen ze zeker. Wel jammer dat ze niet in het donker spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Ok ik moet er op terug komen, ik was verblind door Imagine Dragons ipv Springsteen. Maar in de breedte is het affiche verder best aardig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
Gaat Royal Blood dit ding echt subben trouwens? Verkopen geeneens een AFAS uit tegenwoordig.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Gaat Royal Blood dit ding echt subben trouwens? Verkopen geeneens een AFAS uit tegenwoordig.
Ik denk dat die Noord afsluiten, en dat de sub van de zaterdag nog niet is aangekondigd. Deftones is daar, net als RB, te licht voor. Hoe hard ze die snaren ook laten loeien...
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Mijn prognose zou zijn:


Vrijdag:

Main: Metallica - Nightwish - Nothing but Thieves - Danny Vera - ?
Noord: Twenty One Pilots - ? - ? - ? - ?
Brightlands: The Pretty Reckless - Froukje - Elle Hollis - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.

Zaterdag:

Main: Pearl Jam - Deftones - Ronnie Flex - ? - ?
Noord: Royal Blood - Lost Frequenties - ? - ? - ?
Brightlands: Crowded House - Courtney Barnett - Frank Carter - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.

Zondag:

Main: Imagine Dragons - Queens of the Stone Age - Zara Larsson - ? - ?
Noord: Nile Rodgers & CHIC - Interpol - ? - ? - ?
Brightlands: Eefje de Visser - Inhaler - ? - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Interpol lijkt me sowieso Brightlands afsluiter. Die band is gewoon headliner op Primavera man...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Nothing But Thieves niet op Noord? Voor 21 Pilots?
Kan ook heel goed. Joh, het is maar een eerste ingeving he? Mocht daar straks bijvoorbeeld Kensington terug op de lijst komen, dan zullen die zeker Main krijgen, en kan NBT ineens heel goed op Noord staan. Lijkt me ook een mooiere setting, maar staat of valt natuurlijk bij wat de rest van de namen worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken