Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
In 2015 stond Nightwish één avond AFAS. In 2018 één avond Ziggo Dome en Fortarock. In november spelen ze voor twee uitverkochte Ziggo Domes en in september speelde Floor zelf drie keer in een uitverkocht AfAS. Zowel de populariteit van Floor als die van Nightwish lijkt voor mijn gevoel te blijven groeien. Aankomend jaar doet ze ook mee aan de Duitse Beste Zangers wat ook weer nieuwe fans zal gaan opleveren.

Ik denk dat ze absoluut niet te niche zijn voor Pinkpop (al kan ik daar natuurlijk volledig naast zitten. :) ) Zou er zelf iig niet van opkijken als ze ooit een avond Pinkpop afsluiten.
Ik zou het iig toejuichen, maar ik denk dat dat niet meer zal gebeuren, helaas. Dat Within Temptation de vrijdag af sloot was geloof ik in 2007...?

Ik denk dat Floor er solo staat, in het voorjaar komt haar eerste soloalbum uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nu we nog een paar dagen hebben wat is jullie top 3 verwachtingen dat de laatste headliner wordt (dus niet je eigen voorkeur)
Mijn verwachting:
1. Bruce (geen eigen voorkeur ?)
2. Stones
3. McCartney
1. Bruce
2. Beyonce
3. The Weeknd
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Wat ik graag zou willen
1. The Boss blijft goed!
2. AC/DC nog nooit gezien helaas
3. Beyoncé super show en wil haar wel eens live zien

En zeker niet de Stones vond er in 2014 echt niks aan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Mad cool zit zo te hinten op Bruce Springsteen, dat ik the Boss ook op Pinkpop verwacht. Mocht Springsteen ergens anders staan of Nederland overslaan, dan post malone of evt the Stones.

Sir Macca, Adèle, Coldplay, Beyoncé verwacht ik allemaal niet.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
1. Rolling Stones
2. Bruce
3. Editors

potverdikkie staat Robert Plant in voorprogramma Eagles
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Nightwish past gewoon niet echt in de lijn waarin Pinkpop programmeert. Kensington verkoopt ook 28 Ziggo's uit, net als Hans Zimmer. Die laatste zou ik trouwens wel echt heel tof vinden, maar ook dat gaat niet gebeuren
Off topic: Hans staat eind maart tweemaal in de ziggo en er zijn nog kaarten voor.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Nieuwe huisstijl... dat doet wat belletjes rinkelen in mijn hoofd... Zou die countdown klok niet gewoon voor de lancering van de nieuwe huisstijl/website zijn? Dat lijkt me ineens best plausibel. Dan maar hopen dat ze die lancering 'vieren' met een drop van wat namen. Liefst de headliner... :unsure:
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Nieuwe huisstijl... dat doet wat belletjes rinkelen in mijn hoofd... Zou die countdown klok niet gewoon voor de lancering van de nieuwe huisstijl/website zijn? Dat lijkt me ineens best plausibel. Dan maar hopen dat ze die lancering 'vieren' met een drop van wat namen. Liefst de headliner... :unsure:


Als ze deze hype creëren alleen voor een nieuwe huisstijl verkoop ik mijn ticket ;) dat zou belachelijk zijn
Je weet het nooit met pinkpop, maar geloof nooit dat ze dit alleen om een huisstijl doen. Maandag gewoon de 3e headliner of een lading namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Als ze deze hype creëren alleen voor een nieuwe huisstijl verkoop ik mijn ticket ;) dat zou belachelijk zijn
Je weet het nooit met pinkpop, maar geloof nooit dat ze dit alleen om een huisstijl doen. Maandag gewoon de 3e headliner of een lading namen.
Als dat zo is, en vervolgens wordt Springsteen later alsnog aangekondigd, dan wil ik dat ticket wel overkopen! Een van onze maten heeft nog geen ticket namelijk, en die kon weleens de klos zijn op 5 november... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Als dat zo is, en vervolgens wordt Springsteen later alsnog aangekondigd, dan wil ik dat ticket wel overkopen! Een van onze maten heeft nog geen ticket namelijk, en die kon weleens de klos zijn op 5 november... ;)
Als ze zoiets echt flikken, onderhandelen we verder ;)

Maar er zou toch niemand daar bij bureau Pinkpop denken dat het een tof moment is om een 4 dagen countdown te plaatsen voor een nieuwe huisstijl? Veel gekke dingen gezien daar, maar hiermee zouden ze veel zieltjes verliezen.

Het enige wat ik hierbij kan denken, PP 4 dagen of namen
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Nah, het zal wel een combi zijn. Als in: gehuld in de nieuwe huisstijl uitpakken met een of meer toffe namen. Die 4 dagen zie ik er echt niet van komen. Dat is gewoon niet te realiseren met alle reeds verkochte tickets. Hooguit een bijzondere gig op de donderdagavond voor weekendkaart-eigenaren. Maar ook dat verwacht ik echt niet...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Nah, het zal wel een combi zijn. Als in: gehuld in de nieuwe huisstijl uitpakken met een of meer toffe namen. Die 4 dagen zie ik er echt niet van komen. Dat is gewoon niet te realiseren met alle reeds verkochte tickets. Hooguit een bijzondere gig op de donderdagavond voor weekendkaart-eigenaren. Maar ook dat verwacht ik echt niet...
Dat laatste zullen ze nu absoluut nog niet naar buiten gooien want dat is totaal nog niet interessant ?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Vind het nieuwe logo wat tegenvallen. De "doorgeknipte, verschoven" letters is nu niet iets vernieuwends.. Denk bijvoorbeeld aan het logo van The Prodigy (sinds 2009), of zelfs aan het logo van we are electric (2015 bijvoorbeeld).

Ik gok dat er maandag een bak namen bekend worden gemaakt, zal wel moeten eigenlijk, voor de voucherhouders, of ticket ruilers én de start van de verkoop op de 5e. In ieder geval de 3e headliner zou maandag moeten komen.

Vind het wel apart dat de verkoop van The Eagles ook 5 november om 10 uur start.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
2020 waren er 18 namen bekend voor de ticketverkoop. Ik denk dat we maandag de headliner krijgen en woensdag nog een pakketje.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken