Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
COUNTDOWN

Bekijk bijlage 655


pinkpop.nl/countdown/



Pushing Season 2 GIF by The Office
Eindelijk ….
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Als het een écht grote naam is dan is dat niet zo heel vreemd toch?
En volgens mij loopt de timer ook af op het moment dat voucherhouders kaarten kunnen kopen.
Niet heel gek maar toch gok ik dat ze een aanzienlijk deel van de lineup delen. Of gaan ze daar weer voor wachten tot maart?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Waren er niet toevallig 18(?) Namen bekend gemaakt voor madcool. Als ze nu 6 dagen achter elkaar 3 namen bekend maken hebben ze maandag 'niks' meer.

Dus denk dat het maandag bruce dag is!
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wat ik ook al een tijdje denk, zou het toevallig een aankondiging zijn voor 4 dagen? Of hebben ze daar sowieso al geen vergunning voor?

Nu het perfecte jaar om te doen zou ik zeggen
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Wat heeft het sowieso voor zin om iemand zo onder druk te zetten iets te zeggen? Als hij vrijuit mocht rondlullen wat ie weet, had ie dat meteen wel gedaan toch? Hij houdt dit topic goed levend, en hij heeft sowieso evenveel óf meer informatie dan de rest hier. Sowieso dat laatste trouwens.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Wat heeft het sowieso voor zin om iemand zo onder druk te zetten iets te zeggen? Als hij vrijuit mocht rondlullen wat ie weet, had ie dat meteen wel gedaan toch? Hij houdt dit topic goed levend, en hij heeft sowieso evenveel óf meer informatie dan de rest hier. Sowieso dat laatste trouwens.
Helemaal mee eens hoor. He houdt ons van de straat. Het forum is weer echt levend zo na 1,5 jaar rustig te zijn geweest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Als het Springsteen is zal er denk ik de komende dagen nog wel een hintje vallen op zijn fanforums. Of misschien laat die italiaanse promotor nog wat los.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken