Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik meen dat Beekse Bergen ruimte had voor 3 festivals per jaar: BKS, Woo-hah en een dancefestival.
Uit het evenementenbeleid Hilvarenbeek:
Op de locatie Beekse Bergen in Hilvarenbeek mogen maximaal 4 grootschalige muziekevenementen per jaar plaatsvinden. Een grootschalig muziekevenement heeft ten hoogste 3 ‘muziekdagen’ (3 x 24 uur).
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
De agenda voor 2022 ziet er als volgt uit
10,11 en 12 juni BKS
1, 2 en 3 juli WOO HAH!
29, 30 en 31 juli nieuw evenement
19, 20 en 21 augustus Decibel
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
366
114
In de USA zijn The Strokes de support act van de Red Hot Chili Peppers. Er bestaat dus ook nog een kans dat ze dat in Nederland gaan doen. Losse show van de Peppers met The Strokes erbij (Goffertpark wellicht?) . Nog 1-2 bands erbij en het verkopen als een "mini-festival". Heeft niet mijn voorkeur, maar als het niet te duur zou ik zeker gaan.
Peppers op vrijdag 10 juni in het Goffertpark. Die avond spelen The Strokes op Primavera. Geen combi show dus.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
4e festival: EDM of Nederlands populair beste mogelijkheden ? Ik zie niet in wat er verder nog zou kunnen komen (zomercarnaval, levenslied, reggae, hard rock ?)
het heeft Iig niks met BKS te maken
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
4e festival: EDM of Nederlands populair beste mogelijkheden ? Ik zie niet in wat er verder nog zou kunnen komen (zomercarnaval, levenslied, reggae ?)
het heeft Iig niks met BKS te maken
Eens zien... Hilvarenbeek = Nederland = Nederlands talig... een meer waarin je kan ZWEMMEN. Dat kan maar een ding betekenen!:

MART HOOGKAMER!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Wanneer komt BKS meestal met de eerste bekendmaking? Of is daar geen pijl op te trekken?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
De eerste bekendmaking varieert van oktober tot december, die datum zal vanuit de artiesten komen.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
We kunnen The Strokes wel al opschrijven toch? Ik vraag me alleen af of mensen die voor 2020 een ticket hebben gekocht een pre-sale code krijgen voor de aankomende editie. Zou wel heel zuur zijn als ik nu alsnog naast een eventuele Strokes show zou grijpen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
We kunnen The Strokes wel al opschrijven toch? Ik vraag me alleen af of mensen die voor 2020 een ticket hebben gekocht een pre-sale code krijgen voor de aankomende editie. Zou wel heel zuur zijn als ik nu alsnog naast een eventuele Strokes show zou grijpen.
Neuh, die kan je wel afschrijven, Spelen nooit drie dagen achter elkaar en staan de tiende op Primavera Barcelona en 12 juni in Berlijn.
 
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
We kunnen The Strokes wel al opschrijven toch? Ik vraag me alleen af of mensen die voor 2020 een ticket hebben gekocht een pre-sale code krijgen voor de aankomende editie. Zou wel heel zuur zijn als ik nu alsnog naast een eventuele Strokes show zou grijpen.
Er zou nog iets gebeuren voor de mensen die de kaartjes hadden meegenomen, dus zo'n pre-sale zou wel netjes zijn. Zeker als dat ook voor de accomodaties geldt.

Zoals wenteldave zegt: the Strokes 3 dagen achter elkaar is zeer ongebruikelijk. Maar omdat dat festival in Berlijn ook uit de FKP Scorpio-stal komt geef ik de hoop nog niet helemaal op...
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Er zou nog iets gebeuren voor de mensen die de kaartjes hadden meegenomen, dus zo'n pre-sale zou wel netjes zijn. Zeker als dat ook voor de accomodaties geldt.

Zoals wenteldave zegt: the Strokes 3 dagen achter elkaar is zeer ongebruikelijk. Maar omdat dat festival in Berlijn ook uit de FKP Scorpio-stal komt geef ik de hoop nog niet helemaal op...
Ah shit zeg, ik had wel heel erg gehoopt op the Strokes. Maar ik kom er nu pas achter dat BKS en Primavera in hetzelfde weekend is. Ik sta namelijk op de wachtlijst voor Primavera. Gaan we ze dan weer niet zien in Nederland? Buiten Down the Rabbit Hole zie ik niet echt opties.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ah shit zeg, ik had wel heel erg gehoopt op the Strokes. Maar ik kom er nu pas achter dat BKS en Primavera in hetzelfde weekend is. Ik sta namelijk op de wachtlijst voor Primavera. Gaan we ze dan weer niet zien in Nederland? Buiten Down the Rabbit Hole zie ik niet echt opties.
Op Down the Rabbit Hole staan ze zeker niet. Ide Koffeman heeft al een keer in een interview gezegd dat hij het geld er niet voor over heeft. En er zijn waarschijnlijk voldoende typische DTRH-headliners in de buurt.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Op Down the Rabbit Hole staan ze zeker niet. Ide Koffeman heeft al een keer in een interview gezegd dat hij het geld er niet voor over heeft. En er zijn waarschijnlijk voldoende typische DTRH-headliners in de buurt.
Dan zie ik het somber in voor The Strokes naar Nederland. Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik desnoods naar de andere kant van de wereld vlieg om ze aankomend jaar te zien, maar het liefst zie ik ze gewoon op BKS. Vind dat toch wel de ultieme plek om een bijzondere headline show te zien (Radiohead, AM waren magisch in het verleden).

Zou het wel beetje gek vinden als BKS ernaast heeft gegrepen. Je zou denken dat ze wel iets van afspraken hebben gemaakt met de band voor toekomstige optredens. Dat festival in Berlijn is nieuw...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dan zie ik het somber in voor The Strokes naar Nederland. Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik desnoods naar de andere kant van de wereld vlieg om ze aankomend jaar te zien, maar het liefst zie ik ze gewoon op BKS. Vind dat toch wel de ultieme plek om een bijzondere headline show te zien (Radiohead, AM waren magisch in het verleden).

Zou het wel beetje gek vinden als BKS ernaast heeft gegrepen. Je zou denken dat ze wel iets van afspraken hebben gemaakt met de band voor toekomstige optredens. Dat festival in Berlijn is nieuw...
Vind dit heel opvallend, gezien hoe laaiend organisatie was over The Strokes. Op hun website met die This Is It enzo. Zelfs een deel van het terrein zou omgedoopt worden tot Beach Cascablancas. Werden ook gewoon heel snel herboekt voor 2021 toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Verkoop liep niet zo goed toch? Meende zoiets te hebben gelezen op Efestivals.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Verkoop liep niet zo goed toch? Meende zoiets te hebben gelezen op Efestivals.
Het viel me inderdaad wel op hoe makkelijk ik aan dagtickets kon komen, bij The Strokes had ik verwacht dat die 2000 dagtickets zo weg waren maar dat was niet het geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken