Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik ook wel, maar staan die dan sowieso weer als headliner? Vond dat sowieso wel een hoge spot voor The Opposites.
Mee eens, toch te maken met vraag en aanbod en de situatie toen. Misschien staan ze er wel, maar toch niet als headliner Alpha lijkt mij.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Liam Gallagher verkoopt ondertussen met gemak 2 avonden in Knebworth Park uit (capaciteit in '96 was 125.000 per avond). Zou dus toch op Lowlands gewoon headliner moeten zijn?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Perfect? Heeft er al eerder gestaan. Vond het toen erg leuk, al is het niet mijn favoriete muziek. Het was wel entertainment.
Lowlands publiek is een mix tussen mensen die echt voor de muziek komen en mensen die voor het feestje komen. Dan heb je met Stromae de best of both worlds. Vandaar dat ik 'perfect' gebruik.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Lowlands publiek is een mix tussen mensen die echt voor de muziek komen en mensen die voor het feestje komen. Dan heb je met Stromae de best of both worlds. Vandaar dat ik 'perfect' gebruik.
Muziek is niet echt bijzonder toch? Feestje en entertainment in mijn ogen wel.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik zie “Stromae” en “The Opposites” samen wel een (headline)act doen, dan heb je echt een hele exclusieve act en een super groot feest…

Een beetje een act zoals dit
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: daily en Pompompidom

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ja Placebo zou ik ook echt geweldig vinden! Gevoelsmatig verwacht ik ze niet, maar hoe tof zou dat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Coldplay gaat op tour en net voor en na LL22 spelen ze in de UK.
Potentiële LL headliner of the groot voor LL?
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Gebruikers die dit onderwerp bekijken