Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Even over de tickets voor GMM 2022. Het zal aan mij liggen, maar het is me niet duidelijk of ik iets moet doen als ik mijn eerder gekocht ticket wil houden. Wordt dat weer automatisch omgezet zoals vorig jaar of moet ik nu wel actie ondernemen?
volgens mij:
"Ben je vergeten je ticket van GMM 2020 om te zetten naar GMM 2021? Geen stress, alle tickets werden automatisch omgezet. Vanaf 11/10/2021 kan je je GMM 2022 ticket(s) downloaden in je Ticketmaster-account.
Ticketmaster neemt binnenkort contact op met alle GMM 2021-tickethouders met verdere info."

staat op de site graspop.be/nl/nieuws/gmm-2022-ticket-update/256/
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Maar daar is het geluid dan weer om te huilen. :) Zou dit betekenen dat ze geen festivals gaan doen in Europa?
In 2019 werden in eerste instantie alleen zaalshows (of beter gezegd hallen) aangekondigd. Uiteindelijk stonden ze toen toch op enkele festivals, waaronder Werchter met een fenomenaal optreden (m.i. zelfs beter dan in de Ziggo Dome in dat jaar).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Lijkt me heel cool om Tool een keer Graspop te zien headlinen. Zal het ooit gebeuren denken jullie?
Aangezien ze zo goed werden ontvangen op Werchter zullen ze wellicht eerder op Werchter staan als ze weer eens een festivaltour doen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Lijkt me heel cool om Tool een keer Graspop te zien headlinen. Zal het ooit gebeuren denken jullie?
Aangezien ze zo goed werden ontvangen op Werchter zullen ze wellicht eerder op Werchter staan als ze weer eens een festivaltour doen?
a perfect circle heeft ook al eerder op graspop gestaan, tool 2 keer in europa in 3 jaar tijd lijkt me wel een mooi begin om Tool ooit op graspop te zien.
 
Laatst bewerkt:

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Ik denk niet dat Graspop ze er nog kan bijnemen in '22, helaas. Maar Werchter zou heel mooi zijn! (En past ook wel bij Pearl Jam, Faith No More, Metallica.)
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Lijkt me een heel gave (en geschikte) headliner voor 2023 of daarna op Graspop. Maar jezus wat zijn die tickets duur zeg, kosten nog meer dan de shows van Maiden of Rammstein. Heel gek dat er geen staanplaatsen beschikbaar zijn voor de Ziggo Dome... je hebt toch immers dat middenstuk voor het podium waar normaal gesproken tijdens concerten duizenden mensen staan
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
Ik heb in 2020 dus ook Bury Tomorrow ontdekt en keek hier erg naar uit. Helaas las ik laatst dat de zanger/ gitarist uit de band is, dus ben benieuwd hoe de nieuwe vocalist gaat klinken. (Deze speelt tevens keyboard)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Ik heb in 2020 dus ook Bury Tomorrow ontdekt en keek hier erg naar uit. Helaas las ik laatst dat de zanger/ gitarist uit de band is, dus ben benieuwd hoe de nieuwe vocalist gaat klinken. (Deze speelt tevens keyboard)
Volgens mij deed hij alleen de clean vocals dus ik hoop dat het verschil niet te groot is.
Ik kijk ook erg uit naar hun optreden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Volgens mij deed hij alleen de clean vocals dus ik hoop dat het verschil niet te groot is.
Ik kijk ook erg uit naar hun optreden
Hoop ook op een beperkte impact. Staat bij mij ook erg hoog op de must see lijst. Ben benieuwd welk podium ze krijgen. Wat later op de Jupiler kan maar zie ze ook zomaar om half 3 op de mainstage staan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Hoop ook op een beperkte impact. Staat bij mij ook erg hoog op de must see lijst. Ben benieuwd welk podium ze krijgen. Wat later op de Jupiler kan maar zie ze ook zomaar om half 3 op de mainstage staan.
Ja ik ben ook benieuwd waar ze zullen staan. mijn zondag is zo vol dat ik me niet eens af vraag of ze ergens mee zullen clashen dat ik wil zien, maar met wie ze zullen clashen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik heb zo een gevoel dat het zondagochtend wel eens druk kan worden, spiritbox debuteert met hun eerste plaat al meteen op billboard nr 13 wereldwijd.

Zal wel wat volk met zich meebrengen vermoedelijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
ik heb zo een gevoel dat het zondagochtend wel eens druk kan worden, spiritbox debuteert met hun eerste plaat al meteen op billboard nr 13 wereldwijd.

Zal wel wat volk met zich meebrengen vermoedelijk
Volgens mij staat het grootste deel van dit forum inclusief mijzelf daar. Lijkt me een machtige show van een groot nieuw talent. Als het niet clasht met The Great Old Ones. Dat zou ik zuur vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Volgens mij staat het grootste deel van dit forum inclusief mijzelf daar. Lijkt me een machtige show van een groot nieuw talent. Als het niet clasht met The Great Old Ones. Dat zou ik zuur vinden.
The Great Old Ones is voor mij de ontdekking tot nu toe. Ik dacht wel dat jij die ook goed zou vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken