EK Voetbal 2021

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Klopt het dat de poule eventjes duurt voordat ie is bijgewerkt?
Bij mij staat ie nog op ronde 27
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Dat komt volgens mij omdat de "ronde's" niet altijd op volgorde worden gespeeld (kijk maar eens naar het nummer bij elke wedstrijd). Maar de totale score is volgens mij wel al in orde, dat gebeurt meestal binnen het halfuur na een wedstrijd.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat komt volgens mij omdat de "ronde's" niet altijd op volgorde worden gespeeld (kijk maar eens naar het nummer bij elke wedstrijd). Maar de totale score is volgens mij wel al in orde, dat gebeurt meestal binnen het halfuur na een wedstrijd.
Dat was mij ook al opgevallen. Toch zijn er al 30 wedstrijden gespeeld en staat de poule bij mij op ronde 27. En je kan wel iedere ronde apart bekijken, dat suggereert dat het per wedstrijd gaat... We missen dan ronde 28, 29 en 30
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Rekenmachines klaar liggen voor vanavond?
Volgens mij heb ik 'm redelijk helder. Als Zweden niet verliest van Polen en Spanje wint van Slowakije met 1-0, 2-1 of een winst van meer dan één doelpunt, dan speelt Nederland tegen Tsjechië. Volgens mij geldt dit ook als Slowakije van Spanje wint (en Zweden niet verliest van Polen).

Als dit niet gebeurt, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van poule F, tenzij Frankrijk ruim, volgens mij 3+ doelpunten, van Portugal wint en Duitsland 'gewoon' van Hongarije wint.

Tot zover de puzzel van NL. Is die voor België iets makkelijker? Als in, wordt dat vermoedelijk Zwitserland?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Rekenmachines klaar liggen voor vanavond?
Volgens mij heb ik 'm redelijk helder. Als Zweden niet verliest van Polen en Spanje wint van Slowakije met 1-0, 2-1 of een winst van meer dan één doelpunt, dan speelt Nederland tegen Tsjechië. Volgens mij geldt dit ook als Slowakije van Spanje wint (en Zweden niet verliest van Polen).

Als dit niet gebeurt, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van poule F, tenzij Frankrijk ruim, volgens mij 3+ doelpunten, van Portugal wint en Duitsland 'gewoon' van Hongarije wint.

Tot zover de puzzel van NL. Is die voor België iets makkelijker? Als in, wordt dat vermoedelijk Zwitserland?
Loting van zowel de Belgen als Nederlanders, hangt volledig af van de Polen denk ik. Winnen de Polen dan ontlopen wij de derde uit F (en spelen we wellicht tegen Zweden), als de Polen niet winnen ontlopen jullie de derde uit F en moeten wij hiertegen.
 
Laatst bewerkt:

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Rekenmachines klaar liggen voor vanavond?
Volgens mij heb ik 'm redelijk helder. Als Zweden niet verliest van Polen en Spanje wint van Slowakije met 1-0, 2-1 of een winst van meer dan één doelpunt, dan speelt Nederland tegen Tsjechië. Volgens mij geldt dit ook als Slowakije van Spanje wint (en Zweden niet verliest van Polen).

Als dit niet gebeurt, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van poule F, tenzij Frankrijk ruim, volgens mij 3+ doelpunten, van Portugal wint en Duitsland 'gewoon' van Hongarije wint.

Tot zover de puzzel van NL. Is die voor België iets makkelijker? Als in, wordt dat vermoedelijk Zwitserland?
Ik loop de hele dag al te zoeken hiernaar
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Rekenmachines klaar liggen voor vanavond?
Volgens mij heb ik 'm redelijk helder. Als Zweden niet verliest van Polen en Spanje wint van Slowakije met 1-0, 2-1 of een winst van meer dan één doelpunt, dan speelt Nederland tegen Tsjechië. Volgens mij geldt dit ook als Slowakije van Spanje wint (en Zweden niet verliest van Polen).

Als dit niet gebeurt, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van poule F, tenzij Frankrijk ruim, volgens mij 3+ doelpunten, van Portugal wint en Duitsland 'gewoon' van Hongarije wint.

Tot zover de puzzel van NL. Is die voor België iets makkelijker? Als in, wordt dat vermoedelijk Zwitserland?
Klopt, volgens mij!

Onwaarschijnlijke uitslagen als 3-0 voor Frankrijk en 3-2, 4-3 etc voor Spanje daargelaten, mag:
-Spanje-Slowakije geen gelijkspel worden
-Polen niet van Zweden winnen

En als wij 3F ontlopen, betekent dat bij mijn weten automatisch dat België die in de 8e finale krijgt
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik zie het gelet op het afbraakvoetbal van Zweden en het feit dat Lewandowski bij Polen toch wel echt een matige groep om zich heen heeft, vrij aannemelijk dat Zweden in ieder geval een punt pakt. Spanje winnen van Slowakije zal denk ik ook wel gebeuren (en denk niet dat het dan 3-2 of 4-3 wordt).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
Rekenmachines klaar liggen voor vanavond?
Volgens mij heb ik 'm redelijk helder. Als Zweden niet verliest van Polen en Spanje wint van Slowakije met 1-0, 2-1 of een winst van meer dan één doelpunt, dan speelt Nederland tegen Tsjechië. Volgens mij geldt dit ook als Slowakije van Spanje wint (en Zweden niet verliest van Polen).

Als dit niet gebeurt, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van poule F, tenzij Frankrijk ruim, volgens mij 3+ doelpunten, van Portugal wint en Duitsland 'gewoon' van Hongarije wint.

Tot zover de puzzel van NL. Is die voor België iets makkelijker? Als in, wordt dat vermoedelijk Zwitserland?
Dat is toch best een realistisch scenario dan? Prima te doen. Ik hoop dat Spanje weer helemaal opleeft (al is het maar voor mijn voorspelde uitslag).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Voor Nederland zou dat betekenen dat het na Tsjechië, de winnaar van Wales-Denemarken in de kwart finale oplevert.
Ik voorzie echt geen walkovers voor Nederland tegen Tsjechië en (ik denk) Denemarken, maar een veel rustigere route naar de halve finale had denk ik niet gekund.

Nog los van de gebeurtenis van Christian Eriksen, gun ik het de Denen op basis van hun spelopvatting trouwens ook heel erg.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en wenteldave

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Damn, die late goal van Zweden kost mij heel veel punten. Had 2-2 voorspeld en nu klopt mijn rangorde in deze groep ook niet meer.

Voor zover ik het begrijp is dit ook slecht nieuws voor België? Nu komen we uit tegen de 3de van groep F.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
Damn, die late goal van Zweden kost mij heel veel punten. Had 2-2 voorspeld en nu klopt mijn rangorde in deze groep ook niet meer.

Voor zover ik het begrijp is dit ook slecht nieuws voor België? Nu komen we uit tegen de 3de van groep F.
Inderdaad, ja... Dat wordt wel een heel aangename pot om te kijken!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Deze ronde loopt wel heel erg lekker zeg.. van plek 24 naar plek 2. Voel me een beetje het Spanje van onze poule. ;)

Btw waarschijnlijk sta ik na vanavond weer op plekje 16 oid, nadat de Portugezen slaag hebben gekregen van de Fransen waardoor de Belgen alsnog de derde uit groep F ontlopen.. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Ja ik zit op de trein en kan niet kijken, maar af en toe herlaad ik even om de tussenstand te bekijken. Bijna elke keer een nieuwe goal en ik moet dat weer missen natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken