Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Reisbeperkingen
ook iets vernomen van "artiesten" en speciaal "statuut" door Brexit...
Treffend, vandaag werd de #LetTheMusicMove-campagne opgestart hiervoor. Indien er niets verandert zal het niet corona, maar Brexit zijn die een stevige stok in de wielen steekt van vele jonge opkomende bands en artiesten..

 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Dat visum komt op termijn wel in orde hoor (kunnen niet anders).
Maar denk dat ze in de UK nog eerst andere katjes te geselen hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik zie nu mensen in de comments redeneren dat er geen Pukkelpop zal volgen en dit allemaal een groot excuus is om jongeren gevaccineerd te krijgen. We kunnen Pukkelpop van veel beschuldigen, maar dit slaat toch alles ?
Toevallig onder een artikel van HLN.be? Ik wil niet veralgemenen maar daar schijnen meestal niet te grootste lichten. ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik zie nu mensen in de comments redeneren dat er geen Pukkelpop zal volgen en dit allemaal een groot excuus is om jongeren gevaccineerd te krijgen. We kunnen Pukkelpop van veel beschuldigen, maar dit slaat toch alles ?
Binnenkort me ook maar eens een zilverpapieren hoedje aanschaffen in de merch store, denk ik. Mensen zien tegenwoordig overal grote complotten, jezusmina..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Binnenkort me ook maar eens een zilverpapieren hoedje aanschaffen in de merch store, denk ik. Mensen zien tegenwoordig overal grote complotten, jezusmina..
Zou wel cool zijn als ze die gaan verkopen daar met een PkP logo erop. Dat is een merch item dat ik wel zou kopen. Altijd jammer gevonden dat PkP van die saaie t-shirts verkocht. Wil er gewoon eentje met de line-up op mijn rug.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ik zie nu mensen in de comments redeneren dat er geen Pukkelpop zal volgen en dit allemaal een groot excuus is om jongeren gevaccineerd te krijgen. We kunnen Pukkelpop van veel beschuldigen, maar dit slaat toch alles ?
Vorige week kreeg ik dus een mail van Pukkelpop zelf om mij in te schrijven op de reservelijst voor J&J. Dat vond ik best nog vreemd, maar een complot zie ik er nu ook weer niet in :LOL:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ken op eFestivals:

"It's not looking good :("

En vervolgens "Yes, every day bands are cancelling their show at Pukkelpop. And not just the small ones" als reactie op de opmerking over reisbeperkingen voor artiesten uit het VK.

Anderhalf jaar pandemie, en uiteindelijk is het de Brexit die ons festivalseizoen om zeep gaat helpen...
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Ken op eFestivals:

"It's not looking good :("

En vervolgens "Yes, every day bands are cancelling their show at Pukkelpop. And not just the small ones" als reactie op de opmerking over reisbeperkingen voor artiesten uit het VK.

Anderhalf jaar pandemie, en uiteindelijk is het de Brexit die ons festivalseizoen om zeep gaat helpen...
Is het PKP marketing team daar zelf ook van op de hoogte?

Schermafbeelding 2021-06-23 om 17.18.33.png
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nou, dat zou een gigantische domper zijn. En die"not just small ones", benieuwd wie die daarvoor bedoeld. Naar mijn aanvoelen ging de bovenkant toch vrij Belgisch zijn?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Nou, dat zou een gigantische domper zijn. En die"not just small ones", benieuwd wie die daarvoor bedoeld. Naar mijn aanvoelen ging de bovenkant toch vrij Belgisch zijn?

Ik denk dan aan BMTH of Foals, kijkende naar de namen die Kaoss al gelost heeft. Die eerste zouden ook in een normale editie sub zijn, dat vul je niet zomaar op met een Belgische act.

Maar kan ook zijn dat daar Amerikaanse acts bij zitten. Heeft intussen namelijk ook aangegeven dat QOTSA niet meer komt, wegens te duur om naar Europa te komen voor een handvol shows. En Limp Bizkit zit in hetzelfde schuitje, hebben we ondertussen gemerkt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ah, juist. Even die twee uit het oog verloren. M'n hoofd zat bij Balthazar en Limp Bizkit.

Amerikaanse acts zouden sowieso heel moeilijk zijn. Ik denk dat het trouwens nog steeds verboden is dat Amerikanen naar de EU/België kunnen afreizen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ben benieuwd in hoe verre dit gevolg gaat hebben voor o.a. Liam, Gorillaz en Stormzy op DTRH en LL.

Erg vervelend allemaal.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Allemaal goed en wel... Maar ik wil namen.

200.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Stel, je kan je echt niet vinden in de namen van dit jaar? Kun je uw ticket dan nog omwisselen of doorverkopen (aangezien ze op naam staan) ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken