Ik weet dat ze net in de buurt waren, en dus in principe er hadden kunnen staan. Ik weet dat ze ieder jaar beschikbaar zijn, althans zo lijkt het. Maar Big Thief mag voor mijn part echt eens een dikke spot krijgen op de ONE. Die hebben me zó bekoord op Primavera op die mainstage, zo scherp, zo...