xaeres's Laatste bijdragen

  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Live is Live 2026.
    Heb ze op Graspop laten schieten onder het mom "zie ze toch op Live is Live" :rolleyes: Ik ga gaan (busticket heen en terug gekocht)...
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Live is Live 2026.
    God 🤦🤦🤦
    • 1000029329.jpg
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Absoluut mijn muziek niet maar zeer mooie en oprechte show!
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Absoluut, is toch een spijtige evolutie.
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Wat is het geluid bij Mastodon toch zeer zeer matig in de marquee. Eigenlijk ook elke keer dat ik hier geweest ben :/
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Juist, Vorst etc. Mja, met die geruchten hier weet je nooit haha. Zou wel wat overkill worden, zoals bij Architects, jaartje of 2 niet...
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Eerste headliner, Electric Callboy dus? 🤣 See you next year!
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Ik sta altijd aan north omdat het daar normaal rustiger is. Behalve bij Limp Bizkit was dit ook telkens zo :)
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Absoluut niet, bij bmth kon ik makkelijk tot bijna de barrières lopen.
  • X
    xaeres reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Abnormaal hoeveel volk er aan north staat voor Electric Callboy, ook de oldies doen gretig mee haha. Volgende keer is dit sowieso...