StevieU2's Laatste bijdragen

  • StevieU2
    StevieU2 reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Vorig jaar was de nieuwe Teddy niet af. Dus wellicht is dit de dichte tent, of een nieuwe tent of is het de Fuzzy? Ik kan op de foto...
  • StevieU2
    StevieU2 reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Tussen David Byrne en The XX zit een uurtje...Ik denk dat ik alles daartussen lekker laat gaan voor een mooie plek bij beiden en chill tijd
  • StevieU2
    StevieU2 reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Gisteren op Youtube The XX op Primavera gezien (kon het niet laten). Lieve mensen dat wordt een prachtig feest!