De organisatie komt met ‘het was een topeditie’.
Mag ik daar een kanttekening bijmaken? Er zijn wel wat dingen niet goed gegaan, mede ook door zaken waar ze geen controle over hebben.
Het sterfgeval op de eerste dag kunnen ze niets aan doen, maar blijft toch vervelend.
De hitte in de tenten...