Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Home
Nieuws
Nieuws
Geruchten
Verslagen
Voorbeschouwingen
Achtergronden
Festivalpodcast
Agenda
Festivalagenda
Komend weekend
Festival Paklijst
Zelf bijdragen
Community
Festival Forum
FESTEN
Shop
Werken op Festivals
Festivalrapport
Festivalacts Top 100
Festival Forum
Forumoverzicht
Activity Wall
Nieuwe berichten
Leden
Huisregels
Zoek forums
Inloggen
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Laatste bijdragen
Registreer
Menu
Installeer de app
Installeren
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals
Microsoft Edge
of
Google Chrome
te gebruiken.
Sjakie de Wit's Laatste bijdragen
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Heb 't nog nooit hoeven doen gelukkig, maar ik neem me altijd voor dat als de shit losgaat, ik beter in de auto kan gaan zitten 😅
donderdag om 20:22
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Nee maar je vermijdt eventueel wel chaos die losbreekt als je met noodweer tussen 50-60k mensen staat.
donderdag om 20:13
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Best Kept Secret 2026
.
Wij waren met een heel gemêleerd groepje, waarvan er een hoop zijn meegekomen door Job Jobse, Sef, Lucky done gone, Sammy Virji etc. En...
donderdag om 20:10
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Best Kept Secret 2026
.
Ik ben wel een bandjesguy, maar ik heb het uitgeschreeuwd bij Job(achteraan, net buiten de tent, nadat we naar Nick Cave waren geweest)...
donderdag om 19:54
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Veel plezier Pinkpoppers! Let op elkaar 😄
donderdag om 18:40
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Butter chicken 😍
donderdag om 16:20
Sjakie de Wit
reageerde op het onderwerp
Best Kept Secret 2027
.
Fijn programma hoor. Vind RTJ(smaak) en Clipse(grootte) wel erg hoog staan. En volgens mij bestaat Black Midi helaas niet meer 😔
donderdag om 16:07
Bovenaan
Onderaan