eens een verslagje schrijven
Woensdagavond pas rond 19u kunnen vertrekken door omstandigheden.
Waardoor we rond 20u30 pas ter plekke waren, zelf file gehad richting de parking maar eens aangekomen op Inferno verliep alles zeer vlot.
We hadden dadelijk ons campingbandjes, de eerste spullen...