saurus's Laatste bijdragen

  • S
    saurus reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Live vind ik Megadeth altijd redelijk tam, maarja mijn favoriete van de big 4 is dan ook SLAYER.
  • S
    saurus reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Marquee donderdag: Anthrax: Waar het bij megadeth eerder de rustigere kant van thrash is gaat het hier wat steviger aan toe, partytime...
  • S
    saurus reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    die vervangingen voor Forbidden maken het enkel moeilijker kiezen zowel Destruction als Suicidal Angels vind ik live wel heel goed maar...
  • S
    saurus reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    als je hem ophebt is er een biertje van mij 🍻 als ik op de meeting geraak maar ga dit jaar wederom mijn best doen.