rocktailerr's Laatste bijdragen

  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Live is Live 2026.
    (Relatief) dure parkings allemaal van 20 €, terwijl je gewoon op P&R linkeroever kan staan voor € 1? Ook heel dat concept van Park &...
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Ik vermoed van wel. Zal wel te omzeilen zijn met een VPN vermoed ik?
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/15/studio-brussel-en-vrt-max-streamen-deze-zomer-live-de-podia-van/
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Editors zou ik ook opschrijven als sub/cohead. Met een nieuw album tegen dan.. Zou mooie combo met Fontaines DC kunnen zijn
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    2x Songs of A Lost World is inderdaag jammer, maar zolang Endsong erbij is, ben ik content 😁
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Live is Live 2026.
    Waarschijnlijk zijn de festileaks leden ook wel goed voor 50% van de pogingen om te winnen 🤣
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Goh, The Cure verkocht hun dag ook uit op enkele dagen hoor. Wat toch ook behoorlijk snel is naar Werchter normen? Is het beeld niet...
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Het grote Presale topic.
    Is er een presale voor Froukje in AB? Kan zelf niet meteen iets vinden
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Pukkelpop 2026.
    Sam Fender haalt dit argument helemaal onderuit. Kan perfect zowel RW als zaalshow in het voorjaar.
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Ik heb een ticket gekocht voor ....
    + 29/10 Fat Dog @ De Roma 🥳
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Concertaankondigingen.
    8 september, Vorst Nationaal
  • rocktailerr
    rocktailerr reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Absoluut niet, zouden ze in Tienen en Lokeren echt niet content om zijn ..