leuke vraag! Pinkpop is voor mij iets wat er altijd geweest is, toen ik klein was keken we het op TV, elke keer als we naar Heerlen reden keken we naar Snow world en fantaseerde ik over oud genoeg zijn om zelf te gaan. Ondanks dat ik 15min van mega land woon, duurde het langer dan verwacht...