Die man doet al 40 jaar moeilijk. Al actiegroepen opgestart in de jaren 80. Hij maakt er z’n levenswerk van om zuur te zijn. Ook heel slim om je adres te vermelden. Er lopen genoeg onnozelaars rond op de wereld die nu in z’n hof gaan pissen. Wellicht wil hij dat om zo de commotie nog wat aan te...