redondo28's Laatste bijdragen

  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Maar we hebben wel een stadion voor een topatletiekmeeting 1 keer op het jaar. Bende sukkels daar.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Het gaat bij hem ook totaal niet over de plaats van klub C maar wel over het festival en overlast. Hij moet niks krijgen maar 2 tickets...
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Nen ex leerkracht,dat zegt genoeg. Om m’n ex bazin te quoten: schoolmeesters en flikken zijn altijd de grootste zagers.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Die man doet al 40 jaar moeilijk. Al actiegroepen opgestart in de jaren 80. Hij maakt er z’n levenswerk van om zuur te zijn. Ook heel...
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Ik denk dat het een verbetering zal zijn tov The slope. Meer afgesloten. Als ze dit nog verlichten kan je ‘s avonds een mooie sfeer creëren.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Vandaag Nest mogen bewonderen. Ziet er fraai uit. Plaats voor 3500 tot 4000 toeschouwers.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Het is wat het is, speelt er niets gelijk met een Metallica of Pearl Jam dan hoor je niemand ( of veel minder) klagen.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Dat wordt dan afdruipen na Pixies.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Combo blink 182 - Muse?
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Nothing but thieves in januari in Afas dome. (Co) headliner in 2027?
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    De namen die je noemt zijn ook niet op tour in juli.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Ja, maar als 2de act toen dacht ik.
  • R
    redondo28 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Jawel, maar in de barn zou het nog beter zijn ( zoals het merendeel van de concerten) main stage in de zon om 16 uur of barn om 20 uur...