Pinkpop 2027 topic in 3-2-1....
Heb dit jaar helaas moeten overslaan, mezelf voorgenomen niet te veel te kijk.... Niet helemaal gelukt. Zware Fomo... Maar tegelijk wat een strijders die er waren met dit weer💪🏻
2027 ben ik er sowieso weer bij. Ben wel benieuwd naar de ervaringen op camping A...