Mijn top 3's per dag.
Donderdag
1. Cult of Luna: Wat een bak geluid, zo straks en helder. Veruit de topper van de dag.
2. Anthrax: Leuke set, speelde top en hadden er zelf zin in. Had ze nooit gezien en daarmee een streepje voor op nr 3.
Voordeel is ook dat je dan Limp Bizkit zover mist dat je...