Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga ook niet letterlijk zeggen waar en hoe ik dat kan zien.
Of verwachten mensen hier dat ik een selfie maak met scherm en gezicht?
Misschien moeten we de naam van het forum dan ook veranderen van festileaks naar festirant 🙄
Er is op het scherm nog niets veranderd, maar ik ben zo blij dat ik fout ben.
Wel heel benieuwd naar verdere ontwikkelingen bij andere festivals deze zomer.
Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Stond duidelijk leesbaar op een scherm in de bureau.