Recente inhoud door Piebe71

  1. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Eigenlijk weet jezelf daar het antwoord ook wel op
  2. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Welke festivals dan. Lees bijvoorbeeld het Pinkpop topic en ook daar roepen ze hetzelfde.
  3. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Maar voor de rest wel een leuk weekend gehad? Je noemd als voorbeelden metaldays en Alcatraz. Iets andere bezoekersaantallen. En je weet wat voor weer het wordt, dus je kan zelf ook al zaken aanpassen toch? Heb zelf bijvoorbeeld overdag alleen maar wittes shirts opgehad. Op gegeven moment ook...
  4. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2027

    Dit is inderdaad ook mijn standpunt. Zie nu alweer tig keer hetzelfde geroepen worden. En niemand leest schijnbaar de argumenten waarom bepaalde bands niet komen. Na oktober/november kom ik wel een keer terug als de organisatie de eerste namen bekend heeft gemaakt. Fijne festivalzomer allemaal!!!
  5. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Random. Soms laat na de laatste headliner. Vorig jaar liepen we langs de kleinere merch stand leek het rustig te zijn. En inderdaad met 10 minuutjes klaar. Ik ga ook echt geen uren in de rij staan
  6. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Ik zie er naar uit om ook een pint met jou te drinken maatje
  7. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Als het personeel daar ook op aangepast wordt dan kan het soepel werken😉 Het helpt trouwens ook niet dat 6 op de 10 mensen hun eigen maat niet kennen en alles nog even uitgebreid moeten passen. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd. Ik kom aan, wijs shirt aan, roep maat L en klaar.
  8. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Wel vreemd om die hoek zonder houten vloeren te zien. Denk dat de warmte beleving daar wel beter van wordt. Had altijd het idee dat het op die houten vloeren een stuk warmer was
  9. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Als je op het juiste moment bij de merch staat valt het wel mee met de wachtrijen. Heb nooit langer als een kwartier gestaan.
  10. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Ik wens jullie een prachtig Hellfest toe. En met die voorspelde temperaturen daar wordt het ook echt HELL-fest. Sterkte en veel plezier🤘🏻🤘🏻
  11. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    300 Watt. Koelbox doet ongeveer 80 tot 100. Even kijken wat je ventilator doet. Dan moet dat goed gaan. En wel hebben lampjes onder de partytent op een zonnepaneeltje. Hele nacht profijt van
  12. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Waarschijnlijk vlak bij jullie in de buurt
  13. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Dat is dus het voordeel van Inferno. Bolletjes mee. Plakken ham en kaas. Smoothies en bananen. En dan eieren om te bakken😋 Edit: dit kan natuurlijk omdat we stroom in de tent hebben voor een grote koelbox. Dus ook koud bier😆😉
  14. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Dan pas?
  15. Piebe71

    Graspop Metal Meeting 2026

    Het blijft moeilijk; die paar berichten teruglezen😆