De instagram comments op de top 20 van 3voor12 zijn zo genieten. The Cure zou slaapverwekkend zijn, schandalig dat ze boven Twenty One Pilots (niks tegen hun btw) zijn geëindigd en de leukste: ‘Zijn er aandelen in the Cure? Wat een overhyped bandje’ 😂. Ik was er op Primavera Sound bij en vond...