Martijn's Laatste bijdragen

  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Ah, helaas net gemist.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Hopelijk is het nu wel klaar met de afzeggingen, maar met Pommelien hebben ze nu wel een sterke vervanger gevonden.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Ik ben naar … geweest en het was ….
    Ik neem aan dat er de komende zomers geen concerten zullen zijn door de verbouwingen, maar hopelijk vanaf 2030 dan weer!
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Het grote Presale topic.
    Incognito mode via je browser helpt vaak voor mij, tot je daar ook te vaak hebt gerefreshed ;)
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Ben Howard.
    Het waren weinig ideale omstandigheden met ook nog eens een bui, maar hij heeft er het beste van gemaakt. Hij was goed gemutst en stoer...
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Ben Howard.
    Bijzondere gewaarwording, Ben Howard in een stadionsetting.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Het Reistopic.
    Ramen eten! Is een van de beste plekken buiten Japan om dat te doen door de grote Japanse community daar. Kunsthalle en K20 zijn echt...
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Mijn beeld als doorgaans weekendbezoeker die thuis slaapt is dat je op zaterdag en zondag zo je bandje hebt.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Ben Howard.
    Gezwicht voor een kaartje op de eerste ring voor 60 euro. Zie dat de reguliere ticketprijs 140 euro was, koekkoek.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Ben Howard.
    Ik zit nog te wachten op de eerste tickets onder de 50 euro en dan sla ik mijn slag. Volgens mij heb ik dan best een leuke avond en...
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Dat is toch weer een flinke tik voor de zondag, die dag is nu al twee van de beste acts kwijt. Zonde!
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: De Presentaties!.
    Nu LiveAid, en dan in september mijn idee doen?
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: De Presentaties!.
    Wat mij betreft leuk, kan ook het landenidee uitwerken.
  • Martijn
    Martijn reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    NRC sprak vandaag in een artikel over 30k.