Tijdens een optreden met een groep tussen de drukke massa zitten, levert gevaar op en is daardoor onverantwoord. Ik heb 't over relatief dichtbij de podia hè. Niet ergens verder op 't terrein. Dus dat je door de drukte amper ziet dat er ineens een paar mensen op zo'n doek/deken liggen of zitten...