MarkD's Laatste bijdragen

  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Heb wel een zwak voor Roxy. Ze kan echt wel zingen. Maar hier haalt ze idd lang niet alles. Maargoed, Axl kan ook niet zingen.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    De eerste piek lijkt Pinkpop net niet te raken. Ben blij voor jullie.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik heb met Lago Lago een keer in zo’n storm gezeten. Echt geen pretje, festival volledig afgelast na de eerste buien. En terecht, veel...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Als je met grote groepen komt (+/- 15 tentjes), dan is het wel handig om wat eerder te komen. Al gooien ze de campings gefaseerd open...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Jezus wat een lelijk ding. Past ook totaal niet, maar het zal wel een noodoplossing zijn oid.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Sport algemeen.
    Het is niet goed voor mijn hart als we Argentinie en/of Portugal treffen. Wat een klotelanden zijn dat toch.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Hero! Heel nice. Edit: Ik vind Joba zo hard hier. Ook weer bij Boogie. Jammer dat hij nooit echt verder is gegaan in de hiphop. Sowieso...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Haha ja dat gaat nog steeds goed.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Zoals ik vaker heb gezegd hier, kies ten alle tijden Apparat boven alles. Apparat met deze tour ga je gewoon het dichts mogelijk tegen...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Door Brockhampton op LL heb ik mijn vriendin leren kennen en we zouden samen naar de show in Berlijn. Jammer dat die tour niet doorging...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Nog steeds een raadsel waarom ze zijn gestopt he. Ze stonden wel echt in hun peak op LL met 3x Saturation op zak.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Kleine throwback naar de leukste Bravo dag ooit voor mij (Nils Frahm > Brockhampton > Bicep) De verse van Joba... 🔥🔥🔥