MarkD's Laatste bijdragen

  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Wat een gekke reactie.
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp DGTL Festival.
    Heb alleen de after gepakt gisteren. Was prima maar de energie was er wel uit.. vooral veel gepompte mannen die de roes nog even willen...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Ik ben naar … geweest en het was ….
    Vond Weval in Paradiso ook wel prima ja, maar irriteerde mij kapot aan het publiek. Het was veel te druk en iedereen bleef maar heen en...