Maria's Laatste bijdragen

  • Maria
    Maria reageerde op het onderwerp Pinkpop 2027.
    Hier sluit ik me bij aan. En dan mag Sam Fender als sub bij NBT, of desnoods ipv Billie. Ik zou dit een fantastische line-up vinden.
  • Maria
    Maria reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Eens! En idd in de tent mega hard. Bij Haevn had ik het gevoel dat mijn hart uiteen gereten werd door de bass. En dan hebben we het over...
  • Maria
    Maria reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Super om al jullie reviews te lezen en lekker na te genieten zo. Door de hitte en oververmoeidheid helaas bij lange na niet zoveel...