Gewoon niet te veel zooi meenemen en efficiënt inpakken, dan is 1x lopen goed te doen. Mijn vriend en ik hebben beide een grote backpack, hij draagt de tent, ik een deel van de partytent en het andere deel van de partytent geven we aan een van onze vrienden om te sjouwen, dat is alles voor ons🤷🏻♀️