Als grote YUNGBLUD fan, al 6 keer gezien en middle name van mijn zoontje is Dominic, moet ik zeggen dat ik zijn performance niet goed vond vandaag. Duidelijk vermoeid in mijn ogen… Vaak het geval op festivals bij hem, maar in vergelijking met Werchter vorig jaar was dit echt een wereld van...