Recente inhoud door LuukvdDobbel

  1. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Blijft mooi om onze bolderkar op de website van De Gelderlander te zien verschijnen! Nog even wachten en we mogen weer.
  2. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Je hebt wel het Kruidvat badhuis nu. Misschien dat dat de vervanger is? Verder zou ik met 45k bezoekers ook blij zijn. Iets meer ruimte is top maar voor de organisatie zou dat tegen vallen.
  3. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Als ze op 30k zitten dan is dat geen goed nieuws. Vorig jaar uiteindelijk 55k bezoekers? Dan zou dit wel echt een teruggang zijn. De weersvoorspelling ziet er ideaal uit, dat doet wellicht ook nog iets met de verkoop.
  4. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Vroeger kregen directe omwonenden of mensen die aan de aanrijroute 2 weekendkaarten of 4 dagkaarten. Vrienden van mij wonen aan de weg daar naartoe namelijk maar hoorde zojuist dat ze dit jaar alleen weekendkaarten deden. Dat is de enige andere optie die je hebt.
  5. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Denk dat dat wel de ondergrens gaat worden. Al helemaal nu de weersvoorspellingen voorlopig optimistisch zijn.
  6. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ik heb heel even gekeken naar mijn berichten van vorig jaar. Wij gingen met de fiets en waren 11:45 daar. Toen gingen om 12:00 de poortjes open. Met de fiets kun je precies bij de ingang parkeren dus daar hadden we echt geluk mee. Stonden op een mooie plek op camping groen.
  7. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Als ik het zo zie, heb ik het idee dat er meer normale plekken zijn dan vorig jaar. De groepscamping plekken hebben ruimte ingeleverd terwijl camping groen door het verplaatsen van het rabbit resort en de polsbandjes tent wel echt in ruimte wint. Zou dat betekenen dat de groepsplekken minder...
  8. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Nahhh, denk dat alleen dat voorste gedeelte groepscamping is. Hetgeen wat is ingekaderd door de wandelpaden.
  9. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Kijkkkkkk, een mooie dichte tent die niet al te groot is. Is het dezelfde als vorig jaar? Of zou die hele constructie niet gewerkt hebben?
  10. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Prijzen gaan nog wel iets zakken, die mensen die een kaartje hebben gekocht in de hoop dat het uitverkocht zou geraken om met winst te verkopen zullen een keer moeten toegeven. Verder ook langzaam kijken wat de 14-daagse weersverwachting doet. Fingers crossed op droog weer.
  11. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Die vorige tent voor de Teddy was eigenlijk dan nog beter. 's Avonds kon die mooi dicht. Vind het sowieso ook mooier als die tenten 's avonds dicht/donker zijn. Komt de verlichting/show ook ten goede.
  12. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Als je goed vooraan wil staan dan moet je er toch wel een half uur vantevoren staan denk ik. Denk wel door de acts die ervoor zitten dat het publiek zich wel op gaat delen. Ik ga er ook vanuit dat ze dezelfde plattegrond houden als de vorige keer dus als de mensen van Yusuke naar de Hotot...
  13. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Is er wat goed referentiemateriaal voor Yusuke? Ik heb een boiler room geluisterd maar dat was nog niet echt mijn ding.
  14. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Groot gelijk, maar dat Ierse stijltje vind ik toch altijd dusdanig mooi, dat kunnen we niet links laten liggen.
  15. L

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ik heb daar gisteren de knoop over doorgehakt. Wij gaan mooi voor een gezellig optreden van de Mary Wallopers. Dat wordt met een big smile richting the XX om daar een beetje vooraan te staan.