een aantal maatregelen hadden wellicht een dagje eerder gemogen, maar verder begrijp ik de kritiek niet zo
er waren genoeg waterpunten dat je nooit in de rij moest staan, je mocht flesjes mee naar binnen nemen, er was gratis zonnebrand en ze hebben extra ventilatoren in de tenten geinstalleerd...