Weet niet welk nr er net gespeeld werd, maar ben in slaap gevallen tijdens de stream, schrok net wakker
Doe mn best maar vind dit by far de minste headliner van het weekend, jammer!!. T is of saai of schreeuwerig, denk dat yungblud t beter had kunnen afsluiten. Of zelfs DIRECT.