Minpunten ga ik ze niet geven, maar ik denk dat deze redenatie wel de reden zou kunnen zijn dat SOAD buiten het podium gaat vallen. Mijns inziens ook wel een terechte reden aangezien de overgebleven bands - behoudens bijzondere redenen - de Desselse wijde nog wel eens aan zullen doen (al twijfel...