Inderdaad, dat deed ik voorbije jaren ook. Ik kocht veel meer skukllies dan ik ging gebruiken, maar doordat je er zoveel gratis kreeg had je altijd voordeel bij refund achteraf. Waarschijnlijk hadden ze wel door dat mensen dit deden en is huidige systeem logischer.