Joslittel's Laatste bijdragen

  • Joslittel
    Joslittel reageerde op het onderwerp Bospop 2026.
    Uh nee sorry.. Volbeat klonk echt slecht en traag. Gelukkig hebben andere er wel van kunnen genieten!