JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals
Microsoft Edge of
Google Chrome te gebruiken.
Joslittel reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026 .
Ben het met je eens. Die hoek met ook de merch erbij is altijd een opstopping. Klub C iets verder of licht gedraaid zou al een enorm...
26 apr 2026
Joslittel reageerde op het onderwerp
GMM Marquee Bracket .
Nop. Airbourne is voor mij een typische vermakelijke mainstage band voor 15 uur in het zonnetje. Lekker beetje rammen maar het is niet...
26 apr 2026
Joslittel reageerde op het onderwerp
GMM Marquee Bracket .
Mastodon - Abbath: 10-0
Mastodon. Een band die gemaakt is om in zalen en tenten te staan.
Morbid Angel - Emperor: 0-10
Opeth - Sick Of...
26 apr 2026