Joris's Laatste bijdragen

  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    En zelfs dat is te doen omdat die bottleneck richting de Hotot nu grotendeels is opgelost met de nieuwe indeling. Vroeger stond je...
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Ik had een beetje hetzelfde gevoel toen ik het blokkenschema zag. Veel van mijn must sees zijn later in de dag, overdag veel blokken...
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    ??? Vind de Bravo er eigenaardiger uitzien, maar minder massaal zeker niet
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    • 1779180725480.png
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Indie hitjes in die hele grote tenten sloeg twee jaar geleden ook al een beetje dood, dus vind het een hele bijzondere keuze
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Ik heb er deze week even geen tijd voor helaas
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Heel vet dit ja. Afsluiter Heineken zou wmb hele mooie spot zijn
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    ohja grote kans ;)
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Sinds 2022 is de opener van de Alpha op vrijdag wel een Nederlandse act (Joost, Jungle by Night, Goldkimono) dus zie ze die lijn wel...
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Actualiteit.
    dat zie je toch? Mensen ophitsen
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Plaatsen ze niet een overkapping op die 6x6? Daar verlies je wel ongeveer 2 tentjes aan ja.
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Helpt dan wel dat ze gewoon doodleuk twee covers spelen ;)
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Sta je naar Nick Cave te kijken, loopt er ineens een cheeta langs
  • Joris
    Joris reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Werkte op DTRH best goed, maarja wel ander publiek