Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Home
Nieuws
Nieuws
Geruchten
Verslagen
Voorbeschouwingen
Achtergronden
Festivalpodcast
Agenda
Festivalagenda
Komend weekend
Festival Paklijst
Zelf bijdragen
Community
Festival Forum
FESTEN
Shop
Werken op Festivals
Festivalrapport
Festivalacts Top 100
Festival Forum
Forumoverzicht
Activity Wall
Nieuwe berichten
Leden
Huisregels
Zoek forums
Inloggen
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Laatste bijdragen
Registreer
Menu
Installeer de app
Installeren
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals
Microsoft Edge
of
Google Chrome
te gebruiken.
Joe's Laatste bijdragen
Joe
reageerde op het onderwerp
Graspop Metal Meeting 2026
.
Aub niet op Graspop.
zaterdag om 20:22
Joe
reageerde op het onderwerp
Sport algemeen
.
med fingrarna i näsan!
zaterdag om 19:18
Joe
reageerde op het onderwerp
Sport algemeen
.
Ik die dacht dat Zweden kansloos laatste werd in hun kwalificatie poule en opgevist werden dankzij dat B-tornooitje.
zaterdag om 17:33
Joe
reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026
.
Dixiekakker is de beste forum naam ooit.
zaterdag om 16:30
Joe
reageerde op het onderwerp
Sport algemeen
.
Ik veronderstel dat Zweden toch echt geen probleem mag vormen voor onze Noorderburen?
zaterdag om 16:29
Joe
reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026
.
Klinkt goor.
zaterdag om 16:23
Joe
reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026
.
De wat?
zaterdag om 15:58
Joe
reageerde op het onderwerp
Graspop Metal Meeting 2026
.
Ik heb zo een van Celine Dion.
vrijdag om 18:49
Joe
reageerde op het onderwerp
Graspop Metal Meeting 2026
.
Als straf een Heineken ad fundum drinken.
vrijdag om 17:37
Joe
reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026
.
Herman zal de bevoegde personen eens moeten uitnodigen voor een etentje.
vrijdag om 17:28
Joe
reageerde op het onderwerp
Werchter Parklife 2026
.
Mja. Eigenlijk totaal mijn ding niet.
vrijdag om 16:32
Joe
reageerde op het onderwerp
Rock Werchter 2026
.
Henri PFR ken ik van een Duvel glas dat ik ooit eens kreeg in La Madeleine. Voorts vrees ik dat ik hier niet veel nood aan ga hebben...
vrijdag om 16:13
Joe
reageerde op het onderwerp
Werchter Parklife 2026
.
Insinueer je nu dat ik geen discipline heb als ik gezellig met een fris pintje op een terrasje zit?
vrijdag om 16:06
Bovenaan
Onderaan