JK79's Laatste bijdragen

  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    Meshuggah - Emperor: 10-0 Tiamat - Mastodon: 0-10 Opeth - Dimmu Borgir: 4-6 Ayreon - Satyricon: 10-0
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: Thematische chaos.
    Ja van minimaal 5 minuten in combinatie met een aantal straatinterviews om te peilen wat het publiek van de line-up vindt. ;)
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: Thematische chaos.
    Dan ben ik volgens mij want @won666 heeft zijn namen al aangekondigd en @Yannick moet nog inhalen. Nadine Shah Northlane Dag 1 P1...
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    Children Of Bodom - Mastodon: 0-10 Type O Negative - Meshuggah: 0-10 Kreator - Satyricon: 0-10 Ayreon - Anthrax: 10-0
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: Thematische chaos.
    Uiteraard hoort mijn persoonlijke hoogtepunt van Roadburn 2026 ook gewoon hier thuis. Teardrinker En ook van eigen bodem en een...
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    Emperor - Cradle Of Filth: 10-0 Heilung - Opeth: 10-0 Tiamat - Testament: 10-0 Dimmu Borgir - Lamb Of God: 10-0
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    Dimmu Borgir - My Dying Bride: 0-10 Amenra - Opeth: 10-0 Paradise Lost - Type O Negative: 10-0 Tiamat - Behemoth: 0-10
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    :unsure:
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp GMM Marquee Bracket.
    Abbath - Kreator: 10-0 Arch Enemy - Cradle Of Filth: 10-0 Amon Amarth - Mastodon: 0-10 Apocalyptica - Children Of Bodom: 10-0
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp Festileaks Draft XX: Thematische chaos.
    Tropical Fuck Storm En nu andere festivals ook begonnen zijn met kwaliteit te boeken zoals Frans Bauer kunnen wij niet langer aarzelen...
  • JK79
    JK79 reageerde op het onderwerp Actualiteit.
    Dat hij niet door de AIVD-check komt is niet relevant voor Kamerleden maar voor Kabinetsleden. Ik denk zelf dat er in de Kamers naast...